Gå til innhold

Liker du Ritz?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ekstremt usunt! (490 kcal per 100 gram)

Men jeg er hekta :P !!!

Flere som elsker Ritz? 

Anonymous poster hash: 77b68...716
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, jeg sitter ikke å spiser Ritz bare sånn uten videre. Men ja, det er jo godt 😊

Skrevet

Foretrekker Afternoon Tea på Ritz :-)

Anonymous poster hash: cc972...eed

Skrevet

Har dessverre blitt litt hekta på ritz, og det passer dårlig nå som jeg forsøker å slanke meg  :sur:  så derfor kan jeg ikke ha det i hus. Jeg velger faktisk å snuse nå. Tar heller en snus for å unngå å sprekke med snop. Vet det er teit! Og gjør det i det skjulte, så det blir ikke så mye. Men når jeg er alene, og det er da jeg er verst, da pakker jeg innpå en snus og venter til det går over :forvirret:

Anonymous poster hash: 5375c...8bd
Skrevet

Altså, jeg sitter ikke å spiser Ritz bare sånn uten videre. Men ja, det er jo godt

Uten videre? Unner du deg aldri noe godt? :)

Skrevet

Ritz med kremost! Eller brie :D 

Skrevet

Ja, er kjempe godt

Anonymous poster hash: bf8bd...907

Skrevet

Da jeg var i første trimester av graviditeten min, så gikk det en pakke ritz på jobb i løpet av et par dager. Måtte ha med en kjeks eller to med jevne mellomrom for å unngå å kaste opp på kontoret :P Ellers spiser jeg det kanskje noen få ganger i året til kremost eller brie/camenbert.

Skrevet

De er helt ok, men litt tørre. Foretrekker Salinas

Anonymous poster hash: e53b5...e9b
Skrevet

Kjeks er ikke noe jeg putter i munnen.

Anonymous poster hash: 98d2a...bfe

Skrevet

Jeg synes det er veldig godt, spesielt med kremost. Men etter at jeg fant ut at det er palmeolje i de så er det stopp

Skrevet

Æsj nei jeg synes det smaker skikkelig dritt..

Hadde egentlig aldri smakt det, men ble tipsa om å spise det da jeg var kvalm i graviditeten.

Men fysjom. Ekkel smak og ekkel konsistens. Blææ. Skal jeg ha noe salt og usunt er potetgull eller evt popcorn så utrolig mye bedre

Anonymous poster hash: 95cd5...b44

Skrevet

Æsj nei jeg synes det smaker skikkelig dritt..

Hadde egentlig aldri smakt det, men ble tipsa om å spise det da jeg var kvalm i graviditeten.

Men fysjom. Ekkel smak og ekkel konsistens. Blææ. Skal jeg ha noe salt og usunt er potetgull eller evt popcorn så utrolig mye bedre

Jeg kjøpte sånne poser med ferdigpoppa popcorn. Funka som gull mot gravidkvalmen. Ritz ble jeg bare kvalmere av. Lagde seg sånn ekkel Ritz-"grøt" i groper i munnen også. *grøsser*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...