Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Noen som er der? Hva synes du om forumet? Jeg har klart å bli utestengt pga "latterliggjøring" (altså, det er en annen diskusjon, men jeg er uenig i påstanden for å si det sånn ) Jeg synes det er mye rart der i hvert fall Er vel derfor jeg har vært der. Anonymous poster hash: 6c4c9...345
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Noen som er der? Hva synes du om forumet? Jeg har klart å bli utestengt pga "latterliggjøring" (altså, det er en annen diskusjon, men jeg er uenig i påstanden for å si det sånn ) Jeg synes det er mye rart der i hvert fall Er vel derfor jeg har vært der. Anonymous poster hash: 6c4c9...345 Det har tatt seg opp et par hakk etter at de fikk en ny admin der. Det er en stund siden, men good riddance of den personen som var der før. Men ja, mye rart. Reglene følges ikke slavisk av moddene, de er mer til for å kunne rettferdiggjøre at de sletter som de føler for heller enn å faktisk være til hjelp og veiledning for brukerne. Jeg tar ikke kvinneguiden seriøst som forum. Det er bare en lekeplass for min del. Anonymous poster hash: 978ae...527
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Hæ? Jeg trodde jeg var på kvinneguiden nå. Når jeg skriver barnimagen/dinbaby i søkefeltet, omgjøres det automatisk til klikk.no. Er det det samme som kk.no? Confused. Anonymous poster hash: 6d26e...8af
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Synes ikke at dere skal klage over forumet her når det kommer til utestengelse, advarsler og det som hører til. Er mye værre der inne! Ja, jeg er begge steder og skammer meg like mye. Anonymous poster hash: f6f8c...87f
Gjest Antarctica Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Synes ikke at dere skal klage over forumet her når det kommer til utestengelse, advarsler og det som hører til. Er mye værre der inne! Ja, jeg er begge steder og skammer meg like mye. Anonymous poster hash: f6f8c...87f Hvorfor skammer du deg? Blir du jevnlig utestengt...?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 Hæ? Jeg trodde jeg var på kvinneguiden nå. Når jeg skriver barnimagen/dinbaby i søkefeltet, omgjøres det automatisk til klikk.no. Er det det samme som kk.no? Confused. Anonymous poster hash: 6d26e...8af Kg har adresse kvinneguiden.no. Dib/bim har adresse dinbaby.no/barnimagen.no. De har samme eiere. Anonymous poster hash: 49b8d...273
Gjest Mari Y Skrevet 30. januar 2018 #7 Skrevet 30. januar 2018 Gammel tråd, men jeg registrerer at folk fortsatt kastes ut over en lav sko der inne. Jeg ble selv utestengt fordi noen mente jeg drev med personangrep. Selv om jeg synes jeg egentlig faar mer personangrep enn jeg gir. Jeg proever som regel aa svare saklig, selv paa usaklige innlegg. Det var vel ett innlegg der jeg ble usaklig, men da hadde ogsaa vedkommende trigget meg ganske voldsomt. Naa blokkerer jeg folk om de er veldig paagaande. Men som regel kan jeg ikke se at jeg gaar til personangrep. Synes forumet er ganske amatoermessig. Til og med saklige folk blir stengt ute. Godt mulig noen innlegg faar saa mye klager at de presses til aa blokkere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå