Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Her er et bilde av testen jeg tok i morges. Jeg har hatt ubeskyttet sex, og har forsøkt å unngå eggløsningen. Dvs 1 uke i mnd har jeg ikke hatt sex. Ellers kanskje 1 gang i uken... Graviditet er ikke krise, men jeg prøver å vente. Kan ikke bruke prevensjon av mange medisinske og personlige årsaker. Ønsker ikke å utdype det, men har altså hatt ubeskyttet sex da Og denne er negativ? Hva mener damene her inne? (Jeg tolker den som negativ, så vil se om jeg har rett) Anonymous poster hash: 6ea55...a64 Anonymous poster hash: 6ea55...a64
Mamma til 2 søte Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Her er et bilde av testen jeg tok i morges. Jeg har hatt ubeskyttet sex, og har forsøkt å unngå eggløsningen. Dvs 1 uke i mnd har jeg ikke hatt sex. Ellers kanskje 1 gang i uken... Graviditet er ikke krise, men jeg prøver å vente. Kan ikke bruke prevensjon av mange medisinske og personlige årsaker. Ønsker ikke å utdype det, men har altså hatt ubeskyttet sex da Og denne er negativ? Hva mener damene her inne? (Jeg tolker den som negativ, så vil se om jeg har rett) IMG_3464.JPG IMG_3465.JPG Anonymous poster hash: 6ea55...a64 Anonymous poster hash: 6ea55...a64 Jo, begge er negative. Men hva med kondom? Det er jo bare dumt å være så uforsiktig om du ikke skal bli gravid nå.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Jo, begge er negative. Men hva med kondom? Det er jo bare dumt å være så uforsiktig om du ikke skal bli gravid nå. Kan ikke bruke det Hvorfor fortsetter du å spørre? Skrev det tydelig i hi Ikke vondt ment, men det er slitsomt å svare på ting som ikke har noe med tråden å gjøre Anonymous poster hash: 6ea55...a64
Mamma til 2 søte Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Kan ikke bruke det Hvorfor fortsetter du å spørre? Skrev det tydelig i hi Ikke vondt ment, men det er slitsomt å svare på ting som ikke har noe med tråden å gjøre Anonymous poster hash: 6ea55...a64 Fortsetter å spørre? Jeg tolket det som at DU ikke kunne bruke prevensjon, beklager.....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Ville i hvert fall hoppet av i svingen i din situasjon. Ikke sikkert det heller, men "sikrere". Synes forøvrig jeg skimter strek på den nederste.. Anonymous poster hash: e58bd...5df
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 Ville i hvert fall hoppet av i svingen i din situasjon. Ikke sikkert det heller, men "sikrere". Synes forøvrig jeg skimter strek på den nederste.. Anonymous poster hash: e58bd...5df Det gjør ikke noe om jeg blir gravid, men går ikke inn for det liksom Anonymous poster hash: 6ea55...a64
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 Fortsetter å spørre? Jeg tolket det som at DU ikke kunne bruke prevensjon, beklager..... Derfor skrev jeg "Kan ikke bruke" Ikke bli sur. Anonymous poster hash: 6ea55...a64
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Ville i hvert fall hoppet av i svingen i din situasjon. Ikke sikkert det heller, men "sikrere". Synes forøvrig jeg skimter strek på den nederste.. Anonymous poster hash: e58bd...5df Tror det er grått i så fall. Tok to stk, en etterpå. Ikke noe rosa Anonymous poster hash: 6ea55...a64
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 Jesus i åkeren. Du er gravid. Eller ikke. Du er smart Anonymous poster hash: 6ea55...a64
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #11 Skrevet 7. oktober 2016 Tror det er grått i så fall. Tok to stk, en etterpå. Ikke noe rosa Anonymous poster hash: 6ea55...a64 Ok. Blir alltid litt teste-blind jeg, ser ofte strek 🙈 Det var jo bra den var negativ hvis du ikke ønsker det helt riktig enda. Jeg dømmer ikke deg, brukte heller ikke prevansjon mellom barna, selv om jeg ikke ønsket å bli gravid akkurat da så var det liksom ikke krise. Det resulterte i 16 mnd mellom de to siste 😉 Anonymous poster hash: e58bd...5df
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #12 Skrevet 7. oktober 2016 Ok. Blir alltid litt teste-blind jeg, ser ofte strek Det var jo bra den var negativ hvis du ikke ønsker det helt riktig enda. Jeg dømmer ikke deg, brukte heller ikke prevansjon mellom barna, selv om jeg ikke ønsket å bli gravid akkurat da så var det liksom ikke krise. Det resulterte i 16 mnd mellom de to siste Anonymous poster hash: e58bd...5df Min yngste er 11 mnd, så vil vente noen år til helst hehe. Anonymous poster hash: 6ea55...a64
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #13 Skrevet 7. oktober 2016 Jesus i åkeren. Du er gravid. Eller ikke. Huffatitti. Babyen som ligger på rystet fikk litt av en overraskelse nå. Jeg flira så jeg ikke klarte å stoppe her . Anonymous poster hash: f3078...bb1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #14 Skrevet 8. oktober 2016 Huffatitti. Babyen som ligger på rystet fikk litt av en overraskelse nå. Jeg flira så jeg ikke klarte å stoppe her . Anonymous poster hash: f3078...bb1 Og jeg som trodde jeg fikk et svar på tråden. Anonymous poster hash: 6ea55...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå