Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Hvem har du mest til felles med av brukerne her inne, tror du? Og hvem er mest ulik deg selv? Anonymous poster hash: 7b320...9b8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Av de som liker innleggene mine med nick er Pashla mest lik meg. Har aller minst til felles (bortsett fra profesjon) med Mammantillnurket. Anonymous poster hash: 28e48...d71
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Hvem har du mest til felles med av brukerne her inne, tror du? Og hvem er mest ulik deg selv? Anonymous poster hash: 7b320...9b8 Pleier å være enig med Iiiik, SuperDolly og Miss Marple. Smiler innimellom av MTN og himler nesten alltid med øynene over blair waldorf. Vanskelig å si noe mer direkte om hvem jeg tror jeg ligner på og ikke, det kan da bety så mangt. Anonymous poster hash: 3fa98...420
Iiiiik Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Etter mange år som dibber har jeg møtt en del herfra, og sett at de jeg tenker jeg har mye felles med, ikke nødvendigvis er potensielle venner i virkeligheten. Nå er det jo dessuten så mange anonyme brukere at det er vanskelig å kjenne folk igjen. Er nok mange bra damer der. Er ofte enig med superdolly, og så har jeg en liten gjeng jeg snakker med utenfor anonymforum også. Tror modesty blaise er en dame jeg ville likt, og jeg er glad i marriet. Tror ikke mamma'n til nurket og jeg har så mye felles.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Til felles med, vet ikke helt.. Men ihvertfall så er mamman til nurket den personen som jeg har absolutt minst til felles med... Anonymous poster hash: b33cd...deb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 Er som regel veldig enig i innleggene til miss marple, og noenganger pashla. Aner ikke hvem jeg er minst enig med. Anonymous poster hash: 65e50...edd
Marriet Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 Etter mange år som dibber har jeg møtt en del herfra, og sett at de jeg tenker jeg har mye felles med, ikke nødvendigvis er potensielle venner i virkeligheten. Nå er det jo dessuten så mange anonyme brukere at det er vanskelig å kjenne folk igjen. Er nok mange bra damer der. Er ofte enig med superdolly, og så har jeg en liten gjeng jeg snakker med utenfor anonymforum også. Tror modesty blaise er en dame jeg ville likt, og jeg er glad i marriet. Tror ikke mamma'n til nurket og jeg har så mye felles. Det var veldig hyggelig 😊❤ og likeså 😙 Jeg vet ikke om noen ligner på meg her. Og opplever egentlig både å være enig og uenig med det fleste. Og det kan jo være et godt fundament for et vennskap. Jeg liker at venner utfordrer meningene mine, men at vi kan diskutere saklig. Og at vi har en del like grunnverdier er viktig for meg.
☆☆☆ Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Eg les av og til innlegg av Soleia og trur eg har skreve dei sjølv. Ho skriv rett og slett det eg meinar i mange saker, om enn meir utfyllande (tålmod har eg mindre av enn ho, trur eg). Superdolly skriv også mykje eg er einig i. Mammaentilnurket er ei eksotisk dame frå min ståstad, ho er heilt forskjellig frå meg. Eg les innlegga hennar med stor interresse, blir som å få innblikk frå ei framand verd. Eg trur ikkje at eg og Blair Waldorf har mykje til felles heller. Ellers er det ein del som ikkje er lik meg her inne, men som eg har lært å kjenne og likar godt. Det å vere lik er ikkje ein føresetnad for å bli vennar. Tvert imot er det nyttig at ikkje omgangskretsen blir eit ekkokammer der ein aldri blir utfordra. Endret 7. oktober 2016 av ★..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg liker MTN, skaper liv og står for å være den hun er! Anonymous poster hash: 7b320...9b8
soleia Skrevet 7. oktober 2016 #10 Skrevet 7. oktober 2016 Eg les av og til innlegg av Soleia og trur eg har skreve dei sjølv. Ho skriv rett og slett det eg meinar i mange saker, om enn meir utfyllande (tålmod har eg mindre av enn ho, trur eg). Superdolly skriv også mykje eg er einig i. Mammaentilnurket er ei eksotisk dame frå min ståstad, ho er heilt forskjellig frå meg. Eg les innlegga hennar med stor interresse, blir som å få innblikk frå ei framand verd. Eg trur ikkje at eg og Blair Waldorf har mykje til felles heller. Ellers er det ein del som ikkje er lik meg her inne, men som eg har lært å kjenne og likar godt. Det å vere lik er ikkje ein føresetnad for å bli vennar. Tvert imot er det nyttig at ikkje omgangskretsen blir eit ekkokammer der ein aldri blir utfordra. Stjerna skriv for oss begge - og så er eg forbausande ofte einig med Pashla, sjølv om eg av og til er rasande ueinig, og trur vi er to heilt forskellige typar.
Gjest Antarctica Skrevet 7. oktober 2016 #11 Skrevet 7. oktober 2016 Stjerna skriv for oss begge - og så er eg forbausande ofte einig med Pashla, sjølv om eg av og til er rasande ueinig, og trur vi er to heilt forskellige typar. Du er sikkert en av de sindige vestlendingene, det er jo ikke jeg 😁
Gjest Darwinia:-) Skrevet 7. oktober 2016 #12 Skrevet 7. oktober 2016 Er ofte veldig enig med Pashla, men av og til veldig uenig. Ellers liker jeg Miss Marple. Er ofte uenig med Blair Waldorf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå