Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #1 Skrevet 7. oktober 2016 Flere med nyfødte som knirker? Min knirker veldig når han skal sove eller holder på å våkne. Men kan knirke 1 time før han våkner. Anonymous poster hash: 8fb9b...ede
Mamma_til_2 Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Mine gjorde det og jeg mptte jobbe med pappaen for og få han til og skjønne at baby ikke var våken bare for at de knirket litt😊 det gikk over.
Mamma til 2 søte Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Knirking er helt vanlig. Utrolig morsomt da 😁
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Ja de er søte, men det bråker jo sånn på natta😝 Anonymous poster hash: 8fb9b...ede
Blomstogbier Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 Min første var litt sånn, synes jeg å huske (mye har gått i glemmeboka pga underskudd på søvn...) Veldig slitsomt! Men normalt
Mamma til 2 søte Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 Ja de er søte, men det bråker jo sånn på natta😝 Anonymous poster hash: 8fb9b...ede 😂 Ja, de gjør det. Nr 2 var ikke like ille som første da. Men hun sov mindre så sikkert derfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå