Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg vet det ikke er optimalt, men jeg finner ingen skoskap som passer. Anonymous poster hash: 113c7...0b5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #2 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg vet det ikke er optimalt, men jeg finner ingen skoskap som passer. Anonymous poster hash: 113c7...0b5 Ingen? Anonymous poster hash: 113c7...0b5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Det er jo bare å gjøre hva som passer for deg! Hvis du synes det er en praktisk og ok løsning for ditt hjem, så er det vel ingen som bryr seg om hvordan du oppbevarer sko? Anonymous poster hash: 1a0c0...9ad
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har tenkt til å bruke en bokhylle som skohylle. Kan plassere den inni et skap og variere høyde på hyllene ettersom jeg skal ha støvler eller lave sko der. Kunne ikke falt meg inn at noen skulle tenke noe dårlig om det. Anonymous poster hash: 1a0c0...9ad
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #5 Skrevet 7. oktober 2016 He he, jeg ser at det kan virke som at jeg bryr meg om hvis andre synes det er stygt. Det var egentlig ikke det jeg tenkte på, men mer om noen andre har hatt det og kan si hvordan det fungerer, eller om noen kan tenke litt høyt sammen med meg Mannen min er ikke en god sparringspartner til den slags Hi Anonymous poster hash: 113c7...0b5
uhhuhher Skrevet 7. oktober 2016 #6 Skrevet 7. oktober 2016 Har egentlig bare praktiske innvendinger: Første jeg tenker på er at det kommer til å samle seg opp mye sand og dritt i skuffene, så kan bli en del støvsuging. Og er det plass i gangen til å måtte åpne skuffer i gangen når det er mange som står der og kler seg?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 He he, jeg ser at det kan virke som at jeg bryr meg om hvis andre synes det er stygt. Det var egentlig ikke det jeg tenkte på, men mer om noen andre har hatt det og kan si hvordan det fungerer, eller om noen kan tenke litt høyt sammen med meg Mannen min er ikke en god sparringspartner til den slags Hi Anonymous poster hash: 113c7...0b5 Ingen som kan synes det blir stygt, det vil jo ikke vises at den blir brukt til sko, skuffene må jo lukkes. Anonymous poster hash: c48ac...3b4
Gjest Darwinia:-) Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg ville kjøpt en brukt kommode på Finn/Face og prøvd. Funker det ikke legger du kommoden ut for salg igjen.
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Vi har vanlig kommode til sko, går helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå