Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Da vi ble sammen merket jeg ikke noe til det. Men ette 1,5 år snek lukten seg innpå. Nå byr ham meg faktisk imot. Holder pusten eller puster bare med munnen når han er nær meg. Hjelper ikke med daglig dusj og deodorant heller. Det er så ikke at jeg ikke klarer å dele rom med ham. Jeg har sagt det er pga snorkingen, men lukta gjør meg kvalm. Snublet over denne artikkelen i søken på råd. Kanskje har jeg rett og slett bare valgt feil mann?? https://www.nrk.no/viten/xl/p-pillen-kan-lure-deg-til-a-velge-feil-mann-1.13096724 Anonymous poster hash: 428c3...28a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg sitter på verdens plutselig tregeste nett, så får ikke sett artikkelen, men antar det er snakk om den artikkelen som sier at kvinner på p-piller velger "feil" menn, menn som egentlig ikke er riktige for dem genetisk sett mtp. å få barn med? Jeg tror det ligger mye i akkurat det. Jeg har ikke sjanse å være sammen med en mann som for meg lukter feil. Får ingen tenning, og det blir som med deg kvalmende. Om jeg skulle omgås samme menn uten at vi var i et forhold ville lukten deres være grei, ville fremdeles ikke likt den, men det å skulle være intim med dem ville blitt forferdelig feil. Gikk du på pillen da dere ble sammen? Og ikke gjør det nå, ev. går på en annen type prevensjon nå? En annen ting du kan tenke på er at det er forskjellige ting som kan påvirke kroppslukten. Sykdom er selvfølgelig en av dem. Kosthold er en annen faktor - feil kosthold, for ensidig kosthold, store kostholdsendringer osv. Noen medisiner kan endre kroppslukten også. Det samme kan visstnok noen hormonubalanser. Så hvis noe av dette kan spille inn hos mannen din, så ta det opp med ham. Ellers tror jeg nok ikke forholdet vil vare lenge hvis du frastøtes ham pga. hans kroppslukt. Anonymous poster hash: 4b013...71c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #3 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har det på samme måte, HI! Og jeg synes det bare blir verre og verre!!! Uansett hvor mye han dusjer og vasker seg så lukter jeg hans lukt. Og han er veldig renslig av seg altså. Dusjer minimum 1 gang om dagen. Har ikke hatt sex med han på 6 år da, så slipper i hvert fall det problemet. Men klarer ikke være tett opptil han... Anonymous poster hash: 5318d...fa9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #4 Skrevet 7. oktober 2016 Jeg hadde det også sånn med eksen min. Lukten har faktisk noe å si. Dengang syntes jeg det var helt merkelig, at jeg ikke likte lukten hans lengre. Men nå har jeg jo hørt at det er noe i det. Anonymous poster hash: 0d9ee...778
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #5 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har det på samme måte, HI! Og jeg synes det bare blir verre og verre!!! Uansett hvor mye han dusjer og vasker seg så lukter jeg hans lukt. Og han er veldig renslig av seg altså. Dusjer minimum 1 gang om dagen. Har ikke hatt sex med han på 6 år da, så slipper i hvert fall det problemet. Men klarer ikke være tett opptil han...Anonymous poster hash: 5318d...fa9 Hæ?? Ikke hatt sex på 6 år? Stakkars mann. Anonymous poster hash: 5aaee...5b8
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #6 Skrevet 11. oktober 2016 Hæ?? Ikke hatt sex på 6 år? Stakkars mann. Anonymous poster hash: 5aaee...5b8 Vi har ordnet det på andre måter, så er ikke synd på noen av oss. 😉 Anonymous poster hash: 5318d...fa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå