Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg begynte å trene for ca 1 år siden. Kombinasjon av styrke og kondisjon. Trener ca 4 ganger i uka. Men kroppen har endret seg minimalt! Og det var snakk om at jeg var sofagris av værste sort. Var ikke overvektig, mer tynnfeit. Men hvorfor blir ikke kroppen strammere?! 😫 Har også forbedret kostholdet veldig. Hjelp!? Anonymous poster hash: 2f42c...f74
mirredutt Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg ville holdt en knapp på tyngre vekter, mindre cardio og sannsynligvis mer mat
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg ville rådført meg med en trener. Etter ett år skal du merke god framgang. Kanskje ser du den ikke? Finn fram bilder fra et år tilbake og se om det kanskje er bedre endring enn du tror. Hvis det virkelig er sån at du ikke har særlig framgang ville jeg fått hjelp til å sette opp en plan. Forøvrig kan man ikke stramme opp løs hud, men muskler skulle du ha bygget i løpet av et år. Anonymous poster hash: 8274c...995
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Det er dessverre genetisk ulikt hvor mye utbytte man har av trening. Urettferdig, men sant. Likevel, har du tatt før og etterbilde med dette året i mellom? Kanskje det er mer forandring enn du tror? Uansett har kroppen din veldig godt av treningen, selv om det ikke synes utenpå Anonymous poster hash: fb265...7e8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Har du noe løs hud er det forgjeves. Bra for hjertet og kroppen generelt da! Jeg har masse løs hud, og har vært 30 overvektig under graviditeter, og bare da. Ikke løst på magen men rumpe, lår og legger. Anonymous poster hash: 142f9...c5d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #6 Skrevet 6. oktober 2016 Løping, løping, løping! Man brenner bort underhudsfett og får fine markerte muskler. Selv jeg som har født to store barn og som hadde heng over bukselinningen har nå markerte magemuskler, definerte arm-muskler, sprettrumpe og legger som en rasehest! Anonymous poster hash: d0eab...502
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #7 Skrevet 7. oktober 2016 Du trener sikkert ikke hardt nok. Meld deg inn i Barry's Bootcamp, da garanterer jeg at du vil se resultater. Sjekk her, hvis du ikke kjenner konseptet: http://www.barrysbootcamp.com/about#the-workout Anonymous poster hash: 21182...1ef
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 Løping, løping, løping! Man brenner bort underhudsfett og får fine markerte muskler. Selv jeg som har født to store barn og som hadde heng over bukselinningen har nå markerte magemuskler, definerte arm-muskler, sprettrumpe og legger som en rasehest! Anonymous poster hash: d0eab...502 Hvordan får du arm-muskler av å løpe? Anonymous poster hash: 4a932...233
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2016 #9 Skrevet 7. oktober 2016 Hvordan får du arm-muskler av å løpe? Anonymous poster hash: 4a932...233 Fordi jeg mister fett. Har ikke underhudsfett, alt forbrennes av løping. Og alle har fine muskler under alt fettet! Anonymous poster hash: d0eab...502
Brennheite Badeand Skrevet 8. oktober 2016 #10 Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Løping, løping, løping! Man brenner bort underhudsfett og får fine markerte muskler. Selv jeg som har født to store barn og som hadde heng over bukselinningen har nå markerte magemuskler, definerte arm-muskler, sprettrumpe og legger som en rasehest! Anonymous poster hash: d0eab...502 Du får dette til å høres veldig enkelt ut og du er nok heldig fra naturens side hvis løping er din eneste form for trening. Løping er jo kjent som "sprettrumpe-dreperen", løpere generelt som ikke trener styrke ved siden av blir gjerne tynne, hengslete og formløse med fullstendig flat rompe. Endret 8. oktober 2016 av Brennheite Badeand
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #11 Skrevet 9. oktober 2016 Endringene på innsiden av kroppen, som tross alt er de viktigste, er det vanskelig å legge merke til Om du lar utseende styre all motivasjon, risikerer du å gå veldig lei. Endringen av kosthold og treningen har sikkert gitt deg mye allerede i form av andre gode som f.eks overskudd, energi, ro, søvn osv. Anonymous poster hash: 4f36d...98f
Mamma_til_2 Skrevet 9. oktober 2016 #12 Skrevet 9. oktober 2016 For og få former så må du nok opp i tyngde på styketreningen din.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #13 Skrevet 9. oktober 2016 Du trener sikkert ikke hardt nok. Meld deg inn i Barry's Bootcamp, da garanterer jeg at du vil se resultater. Sjekk her, hvis du ikke kjenner konseptet: http://www.barrysbootcamp.com/about#the-workout Anonymous poster hash: 21182...1ef Nettbasert trening? Koster det penger? Anonymous poster hash: 0ad15...7a7
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #14 Skrevet 9. oktober 2016 Fordi jeg mister fett. Har ikke underhudsfett, alt forbrennes av løping. Og alle har fine muskler under alt fettet! Anonymous poster hash: d0eab...502 Alle kan ikke miste fettet, selv på armene. Keg som har lipødem, og som jeg vet mange har, mange fler enn man tror, får aldri visende muskler uansett hvor mye jeg trener/slanker meg. Så jeg kan aldri se ut som Johaug eller Bjørgen med definerte muskler i kroppen. Du hadde bare trodd sånne som meg var slappfisker/latsabber, en som aldri har trent. Anonymous poster hash: 142f9...c5d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #15 Skrevet 9. oktober 2016 Alle kan ikke miste fettet, selv på armene. Keg som har lipødem, og som jeg vet mange har, mange fler enn man tror, får aldri visende muskler uansett hvor mye jeg trener/slanker meg. Så jeg kan aldri se ut som Johaug eller Bjørgen med definerte muskler i kroppen. Du hadde bare trodd sånne som meg var slappfisker/latsabber, en som aldri har trent. Anonymous poster hash: 142f9...c5d Tenker aldri noe om andres kropper, kropp er privat og så lenge min kan løpe langt er jeg fornøyd!😊 Tror kombinasjon av styrke og løping sikkert er det beste, men jeg trives best med løping og jeg liker ikke bli støl! Jeg har sprettrumpe. For jeg løper jo i oppoverbakke også! Anonymous poster hash: d0eab...502
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #16 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg har realisert ganske nylig at jeg har løs hud på magen, den kommer aldri til å bli definert igjen. Jeg har hele tiden trodd det var fett, det ser slik ut, men det er ikke det. Jeg var med treningsveileder etter hardtrening i nærmere ett år for å få tilbake en perfekt flat mage. Jeg fikk beskjed fra treneren om å legge på meg fordi jeg hadde altfor lav fettprosent, har derfor godtatt den lille "bulken" jeg har over bikinilinjen. Anonymous poster hash: 2acec...052
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå