Gå til innhold

Trenger sårt råd fra dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og jeg har hatt litt problemer i det siste. Det har vært mye stress og lite sex og nærhet. Vi er mye hjemme på kvelden pga små barn, men det blir liksom ikke den helt store kvalitetstiden ut av det. Føler vi må UT, spise, gjøre noe annet, noe morsomt. Tok opp dette med han og fikk et overraskende svar tilbake. "Jeg er ikke interessert i å være mer sammen med deg, vi er sammen nok som det er, men jeg vil gjerne være mer med kompiser" Har aldri sagt noen begrensninger mtp å være ute med kompiser før, men tok meg i å bli litt furt da han skulle ut nå av den enkle grunn at jeg hadde håpet VI kunne jobbe med forholdet vårt først. Er dette en egoistisk tankegang?

Anonymous poster hash: ef6ce...5dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må bare tas alvorlig. Høres ut som han er på tur ut..

Anonymous poster hash: d0546...7a8

Gjest Antarctica
Skrevet

Dere er jo sammen nok som det er, hvis du teller antall timer. Men dere har ikke kvalitetstid sammen, slik jeg leser deg.

Hva med å gi det en sjanse, og gjør en liten hestehandel? Sitt barnevakt for hverandre, og bli enige om at belønningen er en viktig date sammen, der dere skal ut, nyte livet, være voksne og prioritere den gode samtalen.

Skrevet

Hadde tatt han på ordet og gått ut med veninner isteden. Hadde ikke orket å gå på "date" med en som ikke er interessert i å tilbringe tid med meg.

Anonymous poster hash: 98203...bf9

Skrevet

Høres ut som om han egentlig føler akkurat det samme som deg, men har en annen løsning på det.

Dere syns visst begge to at det er kjedelig å bare gå hjemme og tråkke sammen. Men du tenker at løsningen er at dere finner på noe gøy sammen ute, mens din mann tenker at han må finne på noe gøy ute, sammen med noen andre.

Han er kanskje ikke redd for forholdet deres, slik du muligens er?

Anonymous poster hash: 97552...fc1

Skrevet

Huff, høres akkurat ut som eksen min. Det ble ikke bedre, for å si det slik. :-(

Anonymous poster hash: 7d00c...72c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...