Gå til innhold

Hvilken kjøkkenmaskin anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne en som elter bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kenwood major et eller annet på 1500w.

Er strålende fornøyd.

Den perfekt til alt fra stive eggehviter til tunge, grove brøddeiger. Og alt i mellom.

Aldri angret et sekund på kjøpet.

Anonymous poster hash: f0e3d...fdf

Skrevet

Ankarsrum Assistent!

Elter 5 brød i gangen, 7 L stålbolle. Masse tilbehør.

Anonymous poster hash: 09076...a33

Skrevet

Ankarsrum Assistent!

Enig! Kan ikke få fullrost den nok!

Anonymous poster hash: 4ecb1...1ed

Skrevet

Ankarsrum Assistent!

Det h*n sa!!

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Skal lese om begge☺☺

Skrevet

Enig! Kan ikke få fullrost den nok!

Jeg har også denne, men er usikker på om jeg er fornøyd. Synes at jeg må "bidra" endel før den begynner å elte store deiger. Må ikke dere andre det? Synes også at det er dumt at den ikke har blender som tilbehør. Hva bruker dere som har denne til å lage paideig for eksempel? 

Skrevet

Ankarsrum: er den også bra å piske ting med? Feks eggehviter?

Skrevet

Ankarsrum: er den også bra å piske ting med? Feks eggehviter?

Ja, det er den virkelig. Nesten for sterk. Følg godt med så kremfløten ikke blir smør :-) 

Skrevet

Ja, det er den virkelig. Nesten for sterk. Følg godt med så kremfløten ikke blir smør :-)

Fint!!

Skrevet

Jeg har en eldre type (Electrlux assistent) og med min kan jeg ikke piske eggehvite. Følger det med mindre bolle og visp til Ankarsrum?

Skrevet

Hmmm ser at kenwood kommer ut bedre i tester enn ankarsrum.

Skrevet

Jeg har også denne, men er usikker på om jeg er fornøyd. Synes at jeg må "bidra" endel før den begynner å elte store deiger. Må ikke dere andre det? Synes også at det er dumt at den ikke har blender som tilbehør. Hva bruker dere som har denne til å lage paideig for eksempel?

Min har blender.

Skrevet

Jeg har en eldre type (Electrlux assistent) og med min kan jeg ikke piske eggehvite. Følger det med mindre bolle og visp til Ankarsrum?

Har plastbolle og dobbeltvisp.

Skrevet

Hmmm ser at kenwood kommer ut bedre i tester enn ankarsrum.

Har googlet en del i det siste om disse to, og mange erfarer at Kenwood ikke klarer å elte så store deiger.

Skrevet

Takker for alle svar! Sliter med å bestemme meg...

Skrevet

Min har blender.Anonymous poster hash: 09076...a33

Mulig jeg har klønet til ordene. Min har sånn smal, litt høy "plastkanne" med kniver i bunnen. Typisk fin til smoothie etc.. men jeg savner en sånn som kutter grønnsaker, maler nøtter, etc.. litt vid med store kniver. Brukte den mest til å lage paideig faktisk, og har ingen løsning på det med ankarsrumen. Har du sånn? Evt. Hva bruker du til paideig?

Skrevet

Mulig jeg har klønet til ordene. Min har sånn smal, litt høy "plastkanne" med kniver i bunnen. Typisk fin til smoothie etc.. men jeg savner en sånn som kutter grønnsaker, maler nøtter, etc.. litt vid med store kniver. Brukte den mest til å lage paideig faktisk, og har ingen løsning på det med ankarsrumen. Har du sånn? Evt. Hva bruker du til paideig?

Jeg bruker vispebollen (den hvite i plast) med enten mørdeigsvispene eller de vanlige.

Ankarsrum slår Kenwood en høy gang. Jeg har jobbet mye med begge, og er ikke i tvil om at ankarsrum er best!

Anonymous poster hash: d982e...14c

Skrevet

Har tilbehør til grønnsaker (rasp, rive, skive). Mørdeig lager jeg i plastbollen.

Skrevet

Har googlet en del i det siste om disse to, og mange erfarer at Kenwood ikke klarer å elte så store deiger.

Det er en del som "sliter" med at kenwooden hopper på benken når den elter store deiger, men det er fordi de bruker for høy hastighet og ikke har lest bruksanvisningen.

Anonymous poster hash: 70355...e41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...