Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg var inne hos kontroll på sykehuset i dag og legen prøvde "tøye" litt på livmoren for at modingsprossen skulle starte. Nå i kveld var jeg på do å da jeg tørket meg var det en del rosa/brunt slimete blod på papiret. Kan det være slimproppen? Om det er slimproppen hvor lang tid kan det gå før fødselen starter ? Er dette noe jeg burde ringe opp til føden om eller er dette normalt nå (termin i morgen)? Anonymous poster hash: 9ffff...262
Mamma til 2 søte Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Det kan være del av den. Men slimproppen er som navnet tilsier, en propp av slim 😊 Når den kommer er du ikke i tvil. Slimproppen kommer ofte med vannet. Uansett, lykke til! Nå skjer det snart 😊
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Den kan gå dager før fødsel. Behøver ikke ringe føden før du har rier. Lykke til med baby og fødsel! 😊 Anonymous poster hash: 2c4fa...1bb
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Høres ut som det. Jeg har født under et døgn etter med begge mine. Lykke til! Anonymous poster hash: 96956...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå