Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var fint. Men litt tamme triste farger på kjøkkenet, og det lille badet var ikke så flott, men helt ok. Og det var billig

Anonymous poster hash: 05dd1...b52
Skrevet

Fint, men kjedelig. Og et par detaljer som jeg definitivt ikke liker, som trapp i stua, brune lister mot hvitt tak, furudører... Det meste kan jo lett fikses da. Det viktigste er området.

Anonymous poster hash: 1017c...060

Skrevet

Elsket kjøkkenet :hjerter: Men ville fikset uteplass på baksiden av huset. Ellers var det jo skitbillig i forhold til str, og rimelig fint!

Skrevet

Helt greit innvendig, men ikke f**n om jeg frivillig hadde bosatt meg i ett av gud vet hvor mange prikk like hus på et lite område. Grei pris.

Anonymous poster hash: 64f6c...8f8

Skrevet

Likte ikke at trappa opp til annen etasje går fra stua. Liker egentlig ikke annen etasje,men det kan vel fikses på. Alt i alt et ok lite hus. Men for meg betyr plasseringen mest.....hadde ikke likt å bo så nærme innpå naboen,og i en rekke av helt like hus.

Skrevet

Greit hus, men kjøkkenet var ikke min stil. Liker ikke romskipdusj heller.

Anonymous poster hash: 6e48e...1dd

Skrevet

Jeg synes det er rart at det ser ut som om doen står kloss inntil dusjen. Kommer jo til å dunke albuen i veggen, i tillegg til at det må være tungvint å vaske der

Anonymous poster hash: 05dd1...b52
Skrevet

Tror det kan bli bra. Men det kjøkkenet ville jeg malt!

Hva er greia med detaljbilde av stuebordet tro..

Anonymous poster hash: 30c3f...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...