Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Skal til legen i morgen tidlig for noe annet. Jeg tenkte jeg skulle ta med meg en prøve. Kan jeg det eller burde jeg ringe først? Jeg har kjent på stikkende smerter i eggstokk området i hele dag. Men nå i ettermiddag begynte jeg også å få smerter helt nederst i ryggen pluss at smertene er verre. Det har vært greit å tisse. Men i stad fikk jeg sviende smerte nederst i ryggen når jeg tisset. Jeg er 26 uker på vei. Anonymous poster hash: 046b4...387
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Skal til legen i morgen tidlig for noe annet. Jeg tenkte jeg skulle ta med meg en prøve. Kan jeg det eller burde jeg ringe først? Jeg har kjent på stikkende smerter i eggstokk området i hele dag. Men nå i ettermiddag begynte jeg også å få smerter helt nederst i ryggen pluss at smertene er verre. Det har vært greit å tisse. Men i stad fikk jeg sviende smerte nederst i ryggen når jeg tisset. Jeg er 26 uker på vei. Anonymous poster hash: 046b4...387 Du skal ringe legevakten nå, og høre om du skal komme. Man skal ikke spøke med uvi når man er gravid. Anonymous poster hash: 187fa...d04
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Du skal ringe legevakten nå, og høre om du skal komme. Man skal ikke spøke med uvi når man er gravid. Anonymous poster hash: 187fa...d04 Er det en grunn til det? Får ringe å høre med de 😊 Takk for svar. Anonymous poster hash: 046b4...387
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Er det en grunn til det? Får ringe å høre med de 😊 Takk for svar. Anonymous poster hash: 046b4...387 Det kan bl.a. føre til for tidlig fødsel. Bra du ringer! Anonymous poster hash: 187fa...d04
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Det kan bl.a. føre til for tidlig fødsel. Bra du ringer! Anonymous poster hash: 187fa...d04 Jeg mistet i spontanabort pga uvi.. Ring nå Anonymous poster hash: b9ad9...3be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå