Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Er det flere her som skal igjennom dette nå? Har fått så dårlig veiledning av min såkalte tillitsvalgte at jeg ikke helt vet hva jeg skal be om... noen råd? Anonymous poster hash: f9af9...ac1
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Ingen? Anonymous poster hash: f9af9...ac1
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 vanskelig å si helt konkret uten å vite hva du jobber med og om det er privat eller offentlig med eller uten lønnstige. på min arbeidsplass - privat, it var det slik i år: alle fagforeningene forhandlet sammen slik at alle organiserte fikk minimum 0,5%. det ble satt en ramme på 2,2 % (ca) i lønnsamtalen (ikke alle som har en, noen overlater alt til leder uten å markedsføre segselv) viser vi til personlige resultat i forhold til avtalte mål. de som har møtt målene vil trolig få 2,2%. de som har levert bedre enn mål, tatt selvstendig ansvar for både resultat og kompetanseøking og hoppet inn i prosjektet og salg - viser til det. og om leder er strålende fornøyd vil h*n søke om ekstra % for denne av en egen pott som divisjonsleder forvalter. da kan man få mer en 2,2%. de som har levert under mål, vil få minst, de på mål får øverst i potten, de som er forbi mål vil få litt ekstra. vi blir målt på innsats, ansvar, kompetanse, samhandling, opplæring etc. vet ikke om dette var til hjelp for deg. Anonymous poster hash: d4ef3...067
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå