Gå til innhold

Lokale lønnsforhandlinger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som skal igjennom dette nå?

Har fått så dårlig veiledning av min såkalte tillitsvalgte at jeg ikke helt vet hva jeg skal be om... noen råd?

 

Anonymous poster hash: f9af9...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: f9af9...ac1

Skrevet

vanskelig å si helt konkret uten å vite hva du jobber med og om det er privat eller offentlig med eller uten lønnstige.

 

på min arbeidsplass - privat, it var det slik i år:

alle fagforeningene forhandlet sammen slik at alle organiserte fikk minimum 0,5%. det ble satt en ramme på 2,2 % (ca)

i lønnsamtalen (ikke alle som har en, noen overlater alt til leder uten å markedsføre segselv) viser vi til personlige resultat i forhold til avtalte mål. de som har møtt målene vil trolig få 2,2%.

 

de som har levert bedre enn mål, tatt selvstendig ansvar for både resultat og kompetanseøking og hoppet inn i prosjektet og salg - viser til det. og om leder er strålende fornøyd vil h*n søke om ekstra % for denne av en egen pott som divisjonsleder forvalter. da kan man få mer en 2,2%.

 

de som har levert under mål, vil få minst, de på mål får øverst i potten, de som er forbi mål vil få litt ekstra.

 

vi blir målt på innsats, ansvar, kompetanse, samhandling, opplæring etc.

 

vet ikke om dette var til hjelp for deg.

 

Anonymous poster hash: d4ef3...067

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...