Gå til innhold

Mulig aa kjenne at man er gravid 5 dager etter eggloesning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eggloesning paa soendag. Sex paa soendag. Igaar og idag kjenner jeg lette strekningsfoeleser i livmor omraadet- litt saann pre mensen foelelser. Er det mulig at jeg kan kjenner at jeg er gravid allerede? Noen som har ogsaa opplevd dette?

(beklager rart skrift... skriver paa samboerens 'engelsk' tastetur)

-HI

Anonymous poster hash: 0c8b5...11f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

??  - en utaalmodig HI ;)

Skrevet

Det er vel i tidligste laget normalt sett.

Anonymous poster hash: 5f65f...f00

Skrevet

hmmm var det jeg og tenkte men er litt rart. kanskje jeg har saa lyst aa bli gravid at jeg tenker paa meg symptomer ;) Hva er det tidligst man kan teste med en graviditets test? -HI

Skrevet

hmmm var det jeg og tenkte men er litt rart. kanskje jeg har saa lyst aa bli gravid at jeg tenker paa meg symptomer ;) Hva er det tidligst man kan teste med en graviditets test? -HI

Fikk svak positiv 10 dpo

Skrevet

Fikk svak positiv 10 dpo

saa nesten rett foer ventet mens? Jeg har saa korte sykluser at 10 dpo er jo etter jeg skulle faatt mensen... kanskje det varierer ift syklus lengde? -HI

Skrevet

Kjente første graviditetstegn 3 og 4 dpo de to siste gangene jeg har blitt gravid. Egget fester seg mellom 2 og 10 dpo

Anonymous poster hash: 8a1d7...e2e

Skrevet

Jeg visste det ikke da, men jeg kjente det ca 7 dger etter eggløsning. Fikk en utrolig merkelig følelse i livmoren da jeg reiste meg opp i flere dager. Positiv test fikk jeg 14 dpo. ( Ikke testet før dette ) hadde helt gitt opp å bli gravid. Så jeg tenkte ikke dette engang var et symptom. ( Merkelig etter 7 år som symotomjeger ). MEN jeg kan si deg så mye som at dess mer stressa du er, dess mindre sjans for at det blir å klaffe. Du må forsøke å slappe av,ikke tenke så mye på det.

Masse lykke til og håper det klaffer <3

Anonymous poster hash: a4b76...024

Skrevet

Jeg visste det ikke da, men jeg kjente det ca 7 dger etter eggløsning. Fikk en utrolig merkelig følelse i livmoren da jeg reiste meg opp i flere dager. Positiv test fikk jeg 14 dpo. ( Ikke testet før dette ) hadde helt gitt opp å bli gravid. Så jeg tenkte ikke dette engang var et symptom. ( Merkelig etter 7 år som symotomjeger ). MEN jeg kan si deg så mye som at dess mer stressa du er, dess mindre sjans for at det blir å klaffe. Du må forsøke å slappe av,ikke tenke så mye på det.

Masse lykke til og håper det klaffer <3

tusen takk... proever aa holde meg rolig, ikke alltid saa lett. Har hatt lyst paa baby/unge lenge naa..

Skrevet

Kjente første graviditetstegn 3 og 4 dpo de to siste gangene jeg har blitt gravid. Egget fester seg mellom 2 og 10 dpo

Anonymous poster hash: 8a1d7...e2e

ca saann som meg naa. Takk for svaret :)

Skrevet

tusen takk... proever aa holde meg rolig, ikke alltid saa lett. Har hatt lyst paa baby/unge lenge naa..

Jeg vet desverre hvordan du har det. Prøvde selv i 7 år før det klaffet. Tankene dreide seg ikke om noe annet. Og savnet etter noe man aldri engang har hatt, ble så stort at smerten ikke var til å holde ut. Venninner fikk barn i fleng rundt meg, og mitt hjerte revnet enda mer hver gang. Selv om jeg SELVSAGT var utrolig glad på deres vegne. Alt man tenkte på var positiv test, være gravid, å ha noen i magen, få glede seg til å føde og bli mamma. Sexen ble et ork da det stod på som verst. Sorgen ble vondere og vondere for hver syklus det ikke gikk. Til slutt fikk jeg nok, jeg klarte bare ikke mer. Og sa til mannen, nok er nok. Selv om vi ventet på IVF. Jeg bare orket ikke. Jg ga opp hele drømmen om et liv med baby og barn. Jeg aksepterte, dette kommer ikke til å hende. Denne prosessen hendte nok gradvis, men jeg husker en dag jeg sukket for meg selv og bare tenkte, jeg kan få et godt og fint liv med mannen min uten barn også. Lite visste jeg, at denne dagen kom jeg til å få positiv test. På kvelden denne dagen fikk jeg ut av det blå lyst å teste, uten å engang tenke eller mistenke graviditet. Jeg kunne jo ikke bli gravid. Jeg kan love deg overraskelsen ble stor da testen lyste positivt mot meg. Jeg hadde faktisk gitt totalt opp.

Denne positive testen ligger nå, 11 dager gammel ved siden av meg å sover søtt i sengen sin.

Jeg håper og krysser alt jeg har for deg for at du finner roen, og at du får oppfylt drømmen om å bli mamma. Forsøk å ikke tenke så mye på og kverne rundt dette. Kroppen din og hodet ditt behøver en pause, for å roe helt ned. Legg vekk alle tester, forsøk å finne et prosjekt å holde på med. Få tankene over på noe annet. Og nytt livet med mannen din.

Masse lykke til og stor klem <3

Skrevet

Jeg har kjent det etter 5-7 dager begge gangene. Fikk veldig mensmurringer som økte for hver dag som gikk. Skjønte det ikke første gangen, men skjønte det med en gang andre gangen. Og gravid var jeg.

Skrevet

For tidlig. Egget har antageligvis ikke festet seg enda engang.

Alle som sier de kjenner at de er befruktet i det det skjer lyver. De innbiller seg ting, rett og slett. Tviler du på det så google hva vitenskapen sier om dette. Det er UMULIG!

Anonymous poster hash: 0cad1...493
Skrevet

Alle som sier de kjenner at de er befruktet i det det skjer lyver. De innbiller seg ting, rett og slett. Tviler du på det så google hva vitenskapen sier om dette. Det er UMULIG!

I det det skjer kanskje ikke, men jeg kan love deg at jeg kjente at ting hendte. Dette mellom dag 7-8-9 noen plass. Som beskrevet i innlegget mitt lengere oppe, og det er ikke til å ta feil av. Så at de lyver kan du vel ikke si. Innbilning var det heller ikke, for jeg var ikke på jakt etter symptomer eller i aktiv prøving. Snarere motsatt. Hadde gitt opp hele graviditetsstyret. Men kjente at noe skjedde, det gjorde jeg. Jeg bare kobla ikke før jeg plutselig fikk en trang til å ta en test, helt utav det blå.

Skrevet

I det det skjer kanskje ikke, men jeg kan love deg at jeg kjente at ting hendte. Dette mellom dag 7-8-9 noen plass. Som beskrevet i innlegget mitt lengere oppe, og det er ikke til å ta feil av. Så at de lyver kan du vel ikke si. Innbilning var det heller ikke, for jeg var ikke på jakt etter symptomer eller i aktiv prøving. Snarere motsatt. Hadde gitt opp hele graviditetsstyret. Men kjente at noe skjedde, det gjorde jeg. Jeg bare kobla ikke før jeg plutselig fikk en trang til å ta en test, helt utav det blå.

Du kan nok ikke love meg noe som helst, selv om du tror det selv. 

Disse "symptomene" hadde du nok hatt selv om du ikke hadde vært befruktet. Om man leser litt om befruktning så skjønner man hvorfor det ikke er mulig. Man er ikke engang gravid før egget har festet seg. Og størrelsen på dette er mikroskopisk. Jeg har diskutert dette med hysteriske damer 10000 ganger, og viser til vitenskapen, men jeg har innsett at det ikke nytter. Det blir som å diskutere med folk som tror på synske. Bare tull.

Skrevet

Du kan nok ikke love meg noe som helst, selv om du tror det selv. 

Disse "symptomene" hadde du nok hatt selv om du ikke hadde vært befruktet. Om man leser litt om befruktning så skjønner man hvorfor det ikke er mulig. Man er ikke engang gravid før egget har festet seg. Og størrelsen på dette er mikroskopisk. Jeg har diskutert dette med hysteriske damer 10000 ganger, og viser til vitenskapen, men jeg har innsett at det ikke nytter. Det blir som å diskutere med folk som tror på synske. Bare tull.

Dette hadde du sikkert greid å få ut av deg uten å bli krass/ekkel... liker ikke at det er dårlig stemning. Ødelegger hele Bim...

Anonymous poster hash: bf93a...0cb

Skrevet

Egget kan helt fint ha festet seg 5 dager over El. Og noen kjenner og festesmerter og kan og få en festeblødning.

Anonymous poster hash: 2556d...425

Skrevet

Neida, det går fint an å kjenne noe, men vanlig er det vel ikke. Jeg har hypersensitive livmorvegger og blør lett, og har hatt festeblødning alle fem gangene jeg har blitt gravid. Jeg har også store magesmerter på el-dagen (testet med el-tester i perioder, så vet at dette sammenfaller), og vet derfor alltid når el er. Tre av gangene jeg ble gravid fikk jeg festeblødning på dag 6 etter el, en gang på dag 7 og en gang på dag 5. Da visste jeg at jeg var gravid, selv om det bare var 5 dager etter el, og det stemte jo det. Ulempen med slike sensitive livmorvegger er jo selvsagt at jeg også har vært veldig mye plaget med blødninger gjennom hele svangerskapet alle gangene.

Anonymous poster hash: 64efd...637

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...