Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Er det fint? Jeg synes det ser så mye mer feminint ut når et skrives med -ie på slutten fremfor -y. Elsker klangen. Hvilke navn passer til? Anonymous poster hash: f55b5...807
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Det likte jeg faktisk! Og jeg er litt kresen og tåler dårlig jålete navn ;-) Anonymous poster hash: b370c...f95
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Tenker Pokèmon.... Anonymous poster hash: db15b...744
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Tenker det kjøpevannet Evian Anonymous poster hash: df41b...c3b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #6 Skrevet 6. oktober 2016 Skal det uttales på engelsk? Nei, som Evy. Anonymous poster hash: f55b5...807
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 Nei, som Evy. Anonymous poster hash: f55b5...807 Med mindre y klang naturligvis Anonymous poster hash: f55b5...807
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #8 Skrevet 6. oktober 2016 Nydelig ) akkurat den skrivemåten står på lista mi over jentenavn syns det uttales så fint med ie fremfor y. Anonymous poster hash: 1322a...baa
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #9 Skrevet 6. oktober 2016 Det heter katten vår😉 Anonymous poster hash: 01ff9...f6e
Giss Skrevet 6. oktober 2016 #10 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg blir usikker på uttalen. E-vi-e? E-viii? Æv-vi?
Nodisc Skrevet 6. oktober 2016 #11 Skrevet 6. oktober 2016 Ei i familien min heter Evie som mellomnavn. Vi sier Evie rett frem med alle bokstavene inkludert i uttalelsen
Himmel og hav Skrevet 6. oktober 2016 #12 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg blir, som flere andre her, usikker på uttale. Om e-en på slutten ikke skal uttales, hva er galt med Evi?
Minimei00 Skrevet 6. oktober 2016 #13 Skrevet 6. oktober 2016 Tenker home and away med en gang 😊 men det er ikke nødvendigvis negativt!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #14 Skrevet 6. oktober 2016 Er det fint? Jeg synes det ser så mye mer feminint ut når et skrives med -ie på slutten fremfor -y. Elsker klangen. Hvilke navn passer til? Anonymous poster hash: f55b5...807 Tenker broren kan hete Sevje. Nei, grøss og gru Anonymous poster hash: 1da65...5d8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #16 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg uttaler det som evi, og skjønte ikke helt sammenhengen med sevje? Aner ikke hvordan hi uttaler da. Anonymous poster hash: 1322a...baa
Berta_78 Skrevet 6. oktober 2016 #17 Skrevet 6. oktober 2016 Leste at mange amerikanske barn født i 2016 får navn etter Pokémons....
Berta_78 Skrevet 6. oktober 2016 #18 Skrevet 6. oktober 2016 Men synes navnet er fint, da! Ville skrevet det Evi.
Gjest Antarctica Skrevet 6. oktober 2016 #19 Skrevet 6. oktober 2016 Nei, som Evy. Anonymous poster hash: f55b5...807 Men det er ikke helt opplagt... Når jeg ser det skrevet, sier det "I-vi" inni meg, fordi jeg kjenner det som et engelsk kjælenavn.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #20 Skrevet 6. oktober 2016 Hvis hun er halvt australsk så. Anonymous poster hash: 7b18c...694
uhhuhher Skrevet 6. oktober 2016 #21 Skrevet 6. oktober 2016 Med den stavemåten uttaler jeg det automatisk på engelsk, merker jeg. Ivi.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #23 Skrevet 6. oktober 2016 En i klassen til sønnen min heter det. Uttaler det (selvfølgelig, vil jeg si) ivi. Fint navn, men blir merkelig med annen uttale. Anonymous poster hash: 7ef40...2a8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #24 Skrevet 6. oktober 2016 Pokemon ja Anonymous poster hash: 0d02d...163
Salomine Skrevet 6. oktober 2016 #25 Skrevet 6. oktober 2016 Onkelen min har ei ku som heter det.Men navnet skjemmer ingen, og Evi eller Evy, er faktisk ett av de peneste jentenavnene jeg vet. Har ikke helt sansen for skrivemåten Evie, når det skal uttales i. Men sånn er jeg, har ikke sansen for stumme bokstaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå