Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg hadde ikke tenkt tanken før en felles bekjent kommer å advarer meg, sier hun har hjulpet tidligere ofre med å komme seg unna han. Etterpå har jeg tankene gått, jeg har analysert i det vide og brede men vet ikke hva jeg skal tro. Vi har vært sammen i 5 mnd, bor ikke sammen men treffes hver dag. Har mange felles interesser og vært mye på tur ilag. Han har møtt barna mine presentert som en venn og det har gått veldig bra. Han har barn som er voksne og bor et stykke borte men som besøker han og ellers har kontakt med. Han har et bra forhold til sine foreldre, jeg har også blitt kjent med dem, har mange bekjente men jeg er litt usikker på om han har så mange nære venner. Han har aldri kritisert meg eller mine, vist forståelse for at jeg bruker tid på barna mine. Vi har igrunn aldri kranglet eller diskutert uenigheter noe særlig. Det var jeg som tok initiativet til å bli kjent i starten. I det hele tatt har det ikke vært noen klare tegn på psykopatiske trekk hos han..mulig det er for tidlig eller så stemmer ikke beskyldningene. Jeg tror jo ikke han er det men innrømmer at det er vanskelig å ha det i bakhodet.. Han har lite kontakt med sine ekser..vet et par av dem har blokkert han på FB. Han tar nå initiativ til å møte meg ofte og vil gjerne finne på ting sammen med meg. Han hjelper meg litt med praktiske ting i hverdagen men ikke så mye..og han er litt bortskjemt mtp husarbeid fra tidligere...noe jeg sa var uaktuelt for meg og har etterpå sjerpet seg. Jeg kan ikke helt sette fingeren på det men jeg får innimellom dårlig samvittighet..fordi jeg har så lite tid til han og han er den som hele tiden må vent til jeg har tid...men så langt har han ikke klaget på det. Dette ble langt og usammenhengende... Anonymous poster hash: 1d6b0...bce
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Hvorfor tror du han er psykopat? Han høres ikke sånn ut... Anonymous poster hash: 47c56...6b5
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Vet ikke om jeg tror det... Den som advarte meg har kjent han hele livet og jeg har tillit til denne personen noe som gjør det hele forvirrende. Han er godt voksen,har bare hatt korte forhold.. Blir blokkert av sine ekser, en eks måtte angivelig ha hjelp til å komme seg bort fra han fordi han var så slem med henne.. Kjenner jeg har lyst til å spørre om hans side av saken.. I starten var han litt sammen med andre men nå er han hos meg ca all ledig tid..noe som har vært fint. Han krever litt mye,;eller dvs han ymter frempå om ti g han vil ha meg med på og når det ikke passer tar han delvis ikke nei for et nei. Maser litt, sier til slutt at han forstår og jeg kjenner på dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 1d6b0...bce
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Hadde aldri stolt på denne mannen. Allerede nå er det jo klare tegn på psykopatiske trekk. Du sier han krever mye, er med deg alle sin lesige tid, tar ikke nei for ett nei... Hadde tatt kontakt med ekser for å høre hva de hadde å si, faktisk! Hadde aldri turt å la en mann flere mente var psykopat treffe barna mine. Anonymous poster hash: 4afe3...755
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Vet ikke om jeg tror det... Den som advarte meg har kjent han hele livet og jeg har tillit til denne personen noe som gjør det hele forvirrende. Han er godt voksen,har bare hatt korte forhold.. Blir blokkert av sine ekser, en eks måtte angivelig ha hjelp til å komme seg bort fra han fordi han var så slem med henne.. Kjenner jeg har lyst til å spørre om hans side av saken.. I starten var han litt sammen med andre men nå er han hos meg ca all ledig tid..noe som har vært fint. Han krever litt mye,;eller dvs han ymter frempå om ti g han vil ha meg med på og når det ikke passer tar han delvis ikke nei for et nei. Maser litt, sier til slutt at han forstår og jeg kjenner på dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 1d6b0...bce Jeg tror egentlig du føler at mer skurrer enn det du klarer å formidle helt skiftelig. Kall det gjerne magefølelse. Og det er det ofte en grunn til. Du sier du vil spørre han om dette, jeg vil si at det er en selvfølge at du spør hab om dette. Noe av fundamentet i et forhold er jo kommunikasjon, åpenhet og ærlighet. Også om ting som ikke kjennes godt. Anonymous poster hash: 11ef7...2ca
n74 Skrevet 6. oktober 2016 #6 Skrevet 6. oktober 2016 Hvis du har tillit til den som har fortalt deg dette så ville jeg ha tatt det til meg. Ingen røyk uten ild tenker nå jeg. Har en venninne som ble sammen med en psykopat. Da hun endelig kom seg ut av det snakket vi mye om hvilke signaler hun burde ha skjønt, deriblant hva andre prøvde å si. Eksen hennes lot henne først i fred da han fikk seg ny kjæreste. Og jeg husker at min venninne lurte på om hun skulle varsle den nye eller ikke. Til slutt kom hun frem til at ingen ny kjæreste vil tro det hun fortalte uansett. Det gjorde jo ikke hun heller, og da hun konfronterte han med historiene så fikk han henne til å tro at både ekser og bekjente var gale og kom med usannheter. I dag vet hun jo bedre...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg hadde ikke tenkt tanken før en felles bekjent kommer å advarer meg, sier hun har hjulpet tidligere ofre med å komme seg unna han. Etterpå har jeg tankene gått, jeg har analysert i det vide og brede men vet ikke hva jeg skal tro. Vi har vært sammen i 5 mnd, bor ikke sammen men treffes hver dag. Har mange felles interesser og vært mye på tur ilag. Han har møtt barna mine presentert som en venn og det har gått veldig bra. Han har barn som er voksne og bor et stykke borte men som besøker han og ellers har kontakt med. Han har et bra forhold til sine foreldre, jeg har også blitt kjent med dem, har mange bekjente men jeg er litt usikker på om han har så mange nære venner. Han har aldri kritisert meg eller mine, vist forståelse for at jeg bruker tid på barna mine. Vi har igrunn aldri kranglet eller diskutert uenigheter noe særlig. Det var jeg som tok initiativet til å bli kjent i starten. I det hele tatt har det ikke vært noen klare tegn på psykopatiske trekk hos han..mulig det er for tidlig eller så stemmer ikke beskyldningene. Jeg tror jo ikke han er det men innrømmer at det er vanskelig å ha det i bakhodet.. Han har lite kontakt med sine ekser..vet et par av dem har blokkert han på FB. Han tar nå initiativ til å møte meg ofte og vil gjerne finne på ting sammen med meg. Han hjelper meg litt med praktiske ting i hverdagen men ikke så mye..og han er litt bortskjemt mtp husarbeid fra tidligere...noe jeg sa var uaktuelt for meg og har etterpå sjerpet seg. Jeg kan ikke helt sette fingeren på det men jeg får innimellom dårlig samvittighet..fordi jeg har så lite tid til han og han er den som hele tiden må vent til jeg har tid...men så langt har han ikke klaget på det. Dette ble langt og usammenhengende... Anonymous poster hash: 1d6b0...bce Umulig å si. Hadde nok vært svært skeptisk om noen jeg ikke kjente svært godt kom med slikt, særlig uten at de ga noen bekymringsverdige eksempler. For alt du vet kan vedkommende være en sjalu tidligere flørt eller ha en konflikt med denne mannen. Har du ikke selv kjent noen indre alarmklokker, så hadde jeg valgt å stole på det jeg selv opplever inntil videre, men tatt det litt rolig. Anonymous poster hash: f8344...20d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #8 Skrevet 6. oktober 2016 Bare det at flere ekser har blokkert han, og at noen faktisk har advart deg mot han, burde være mer enn nok for at du skjønner at her er det noe muffens. Og når du allerede etter bare 5 måneder føler deg litt presset så er det også en god grunn til at varsellampene blinker. I mitt forhold til en psykopat gikk det 1,5 år før det slo ut i full "blomst", og da når vi var på ferie langt unna så jeg var helt alene og hadde ingen å dra til. Ikke en opplevelse jeg unner noen. Og i etttertid så jeg alle de bittesmå tegnene.... Anonymous poster hash: d0200...ada
Gjest Antarctica Skrevet 6. oktober 2016 #9 Skrevet 6. oktober 2016 Et par av eksene hans har blokkert ham?? Da har han jo plaget dem på FB...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #10 Skrevet 6. oktober 2016 Noen jeg ikke kjente hvisket meg noe om psykopat om min nye flamme. Psykopat elller ikke, jeg skulle hørt på dem. Det ble noen jævlige år. Ang. blokkeringer på Fb, jeg slettet hele familien til xen da det ble slutt. Jeg trengte bare fred.(en annen x). Anonymous poster hash: e08fa...8db
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #11 Skrevet 6. oktober 2016 Et par av eksene hans har blokkert ham?? Da har han jo plaget dem på FB... Hvis det stemmer, så hadde jeg vært skeptisk ja. Anonymous poster hash: f8344...20d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #12 Skrevet 6. oktober 2016 Typisk trekk er jo at du får dårlig samvittighet for ting du ikke bør ha det for. Så du beskriver jo selv klare tegn allerede. Anonymous poster hash: 8ed60...32c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #13 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg ville ikke ha konfrontert ham med ryktene. Om han er en psykopat så vil han greie å snakke seg bort fra det uansett. Du har flere sterke tegn, Hi... - en person du har tillit til har fortalt deg at han er psykopat, så ille at en eks av ham trengte hjelp for å komme seg unna ham. Bare det bør være nok til å skygge unna ham. - flere ekser av ham har blokkert ham på fb - ikke bare slettet ham som venn, men blokkert ham. Det gjør man normalt ikke uten god grunn, det er for at han ikke skal ha mulighet til å søke dem, ta kontakt med dem. - han respekterer ikke et nei for et nei når han vil møtes og du ikke har mulighet pga. barna dine. Da surmuler han før han snur og aksepterer det likevel. Du må innse at en psykopat på dette stadiet dere er i forholdet vil forsøke å bare vise godsidene sine. Det er først når han føler seg trygg på deg - og har manipulert deg uten at du merker det - at hans sanne sider vil komme ut. Når han er trygg på at han kan manipulere deg til å bli til tross for at han da er urimelig og behandler deg dårlig. Jeg ville kuttet kontakten med ham, bare sagt at du har kommet frem til at du ikke har riktig følelser. Snakk en gang til med den personen som advarte deg mot ham. Om du fremdeles er i tvil, snakk med de eksene som har blokkert ham, eller den som din venn hjalp med å komme seg bort fra ham. Anonymous poster hash: 26186...871
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #14 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg ville ikke ha konfrontert ham med ryktene. Om han er en psykopat så vil han greie å snakke seg bort fra det uansett. Du har flere sterke tegn, Hi... - en person du har tillit til har fortalt deg at han er psykopat, så ille at en eks av ham trengte hjelp for å komme seg unna ham. Bare det bør være nok til å skygge unna ham. - flere ekser av ham har blokkert ham på fb - ikke bare slettet ham som venn, men blokkert ham. Det gjør man normalt ikke uten god grunn, det er for at han ikke skal ha mulighet til å søke dem, ta kontakt med dem. - han respekterer ikke et nei for et nei når han vil møtes og du ikke har mulighet pga. barna dine. Da surmuler han før han snur og aksepterer det likevel. Du må innse at en psykopat på dette stadiet dere er i forholdet vil forsøke å bare vise godsidene sine. Det er først når han føler seg trygg på deg - og har manipulert deg uten at du merker det - at hans sanne sider vil komme ut. Når han er trygg på at han kan manipulere deg til å bli til tross for at han da er urimelig og behandler deg dårlig. Jeg ville kuttet kontakten med ham, bare sagt at du har kommet frem til at du ikke har riktig følelser. Snakk en gang til med den personen som advarte deg mot ham. Om du fremdeles er i tvil, snakk med de eksene som har blokkert ham, eller den som din venn hjalp med å komme seg bort fra ham. Anonymous poster hash: 26186...871 I dette tilfellet tror jeg faktisk at jeg hadde tatt kontakt med en av hans ekser for å høre hva hennes erfaringer var, fremfor å stole på rykter.... At han forsøker å overtale HI og er sur om hun ikke kan møte ham pga barna, det er til en viss grad menneskelig, og ikke et psykopattegn (med mindre han presser og maser, blir sint, aggressiv eller dukker opp uventet når hun har sagt det ikke passer). Jeg kjenner flere kvinner som reagerer på samme måte med å føle seg avvist og snurt selv om årsaken til at det ikke passer eller avlysningen kan være svært forståelig. Anonymous poster hash: f8344...20d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #15 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg hadde ikke tenkt tanken før en felles bekjent kommer å advarer meg, sier hun har hjulpet tidligere ofre med å komme seg unna han. Etterpå har jeg tankene gått, jeg har analysert i det vide og brede men vet ikke hva jeg skal tro. Vi har vært sammen i 5 mnd, bor ikke sammen men treffes hver dag. Har mange felles interesser og vært mye på tur ilag. Han har møtt barna mine presentert som en venn og det har gått veldig bra. Han har barn som er voksne og bor et stykke borte men som besøker han og ellers har kontakt med. Han har et bra forhold til sine foreldre, jeg har også blitt kjent med dem, har mange bekjente men jeg er litt usikker på om han har så mange nære venner. Han har aldri kritisert meg eller mine, vist forståelse for at jeg bruker tid på barna mine. Vi har igrunn aldri kranglet eller diskutert uenigheter noe særlig. Det var jeg som tok initiativet til å bli kjent i starten. I det hele tatt har det ikke vært noen klare tegn på psykopatiske trekk hos han..mulig det er for tidlig eller så stemmer ikke beskyldningene. Jeg tror jo ikke han er det men innrømmer at det er vanskelig å ha det i bakhodet.. Han har lite kontakt med sine ekser..vet et par av dem har blokkert han på FB. Han tar nå initiativ til å møte meg ofte og vil gjerne finne på ting sammen med meg. Han hjelper meg litt med praktiske ting i hverdagen men ikke så mye..og han er litt bortskjemt mtp husarbeid fra tidligere...noe jeg sa var uaktuelt for meg og har etterpå sjerpet seg. Jeg kan ikke helt sette fingeren på det men jeg får innimellom dårlig samvittighet..fordi jeg har så lite tid til han og han er den som hele tiden må vent til jeg har tid...men så langt har han ikke klaget på det. Dette ble langt og usammenhengende... Anonymous poster hash: 1d6b0...bce Alt for tidlig å si. Du bør lese om tegnene. Ser ikke noe i det du skriver. Jeg lever med en psykopat og din høres ut som en engel, men det er jo det de er i starten alle mann Anonymous poster hash: f5af0...f41
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #16 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg ville ikke ha konfrontert ham med ryktene. Om han er en psykopat så vil han greie å snakke seg bort fra det uansett. Du har flere sterke tegn, Hi... - en person du har tillit til har fortalt deg at han er psykopat, så ille at en eks av ham trengte hjelp for å komme seg unna ham. Bare det bør være nok til å skygge unna ham. - flere ekser av ham har blokkert ham på fb - ikke bare slettet ham som venn, men blokkert ham. Det gjør man normalt ikke uten god grunn, det er for at han ikke skal ha mulighet til å søke dem, ta kontakt med dem. - han respekterer ikke et nei for et nei når han vil møtes og du ikke har mulighet pga. barna dine. Da surmuler han før han snur og aksepterer det likevel. Du må innse at en psykopat på dette stadiet dere er i forholdet vil forsøke å bare vise godsidene sine. Det er først når han føler seg trygg på deg - og har manipulert deg uten at du merker det - at hans sanne sider vil komme ut. Når han er trygg på at han kan manipulere deg til å bli til tross for at han da er urimelig og behandler deg dårlig. Jeg ville kuttet kontakten med ham, bare sagt at du har kommet frem til at du ikke har riktig følelser. Snakk en gang til med den personen som advarte deg mot ham. Om du fremdeles er i tvil, snakk med de eksene som har blokkert ham, eller den som din venn hjalp med å komme seg bort fra ham. Anonymous poster hash: 26186...871 Jeg skal moderere meg litt for det kom litt skeivt ut. Jeg vet om en eks som ikke ville være venn med han på FB etter bruddet..om han er blokkert vet jeg ikke. Og han kan mase på meg om ting ja..men han har aldri vist sinne eller irritasjon mot meg. Hadde ikke noen sagt det til meg hadde jeg nok ikke tenkt i de baner men sett på han som en litt bortskjemt fyr som har blitt dullet litt for mye med og som har bodd mye for seg selv og derfor ikke vant til å ha noen tett innpå seg. Nå er det sånn at han er mest til meg, jeg har vel bevist "sjekket" om jeg kan provosere frem noe..tatt avgjørelser og sagt nei om det er ting som ikke passer meg helt. Gjør litt motsatt av det han mener noen ganger.. Han har ikke sagt noe på det til nå..derrimot virker han fornøyd med å være sammen med meg og jeg vet han har snakket positivt om meg til andre. Men jeg vet også at alt kan være are tull... Jeg kommer til å spørre eksen tror jeg.. Han har forøvrig ikke sagt mye negativt om henne..jeg har forstått at det er en konflikt der men han har bare konstatert det og ikke sagt mye mer om det. Anonymous poster hash: 1d6b0...bce
Magia Skrevet 6. oktober 2016 #17 Skrevet 6. oktober 2016 Huff, så ekkelt å høre slikt. Man kan jo ende opp med å lete så mye etter tegn at man finner dem selv når de ikke er der. For meg høres det ganske normalt ut å bli skuffa om man ser for seg at man skal være med kjæresten på et eller annet, og så blir det ikke sånn. Jeg kan finne på å være så teit, og jeg er ikke psykopat. Denne dårlige samvittigheten, er det han som gir deg den eller kommer den fra deg selv? Har man dårlig selvbilde fra før f eks, eller sliter med redsel for å bli avvist (litt mer enn vanlig), kan man vel føle dårlig samvittighet uten at det er den andre sin feil? Uttrykker du den dårlige samvittigheten til han da? I så fall, hva sier han? Jeg hadde ikke dumpa noen etter én slik kommentar. Men jeg hadde nok prøvd å nøste opp i saken på en eller annen måte.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #18 Skrevet 6. oktober 2016 Om han er det eller ikke er umulig for meg å si. Men smarte psykopater viser ikke åpenlys sinne tidlig u forholdet. Det vanligste er nok at de starter å kontrollere deg, prøve å endre ting du Gjør, veldig sjalu, isolerer deg Anonymous poster hash: 5a772...d8a
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #19 Skrevet 9. oktober 2016 Huff, så ekkelt å høre slikt. Man kan jo ende opp med å lete så mye etter tegn at man finner dem selv når de ikke er der. For meg høres det ganske normalt ut å bli skuffa om man ser for seg at man skal være med kjæresten på et eller annet, og så blir det ikke sånn. Jeg kan finne på å være så teit, og jeg er ikke psykopat. Denne dårlige samvittigheten, er det han som gir deg den eller kommer den fra deg selv? Har man dårlig selvbilde fra før f eks, eller sliter med redsel for å bli avvist (litt mer enn vanlig), kan man vel føle dårlig samvittighet uten at det er den andre sin feil? Uttrykker du den dårlige samvittigheten til han da? I så fall, hva sier han? Jeg hadde ikke dumpa noen etter én slik kommentar. Men jeg hadde nok prøvd å nøste opp i saken på en eller annen måte. Tja, jeg er flink til å få dårlig samvittighet for ting jeg ikke bør få det for...så om han bevisst prøver på det vet jeg ikke. Men etterhvert som vi har blitt bedre kjent har det blitt enklere for meg å si min mening å stå for den og han har vært mer forsiktig med å prøve å overtale meg. Han sier ikke noe om jeg en helg drar på hytta eller skal noe annet uten han, bare at det blir koselig når jeg kommer hjem igjen.. Men jeg spurte hvordan forholdet til eksen hans er..Han svare at noen av den har han ingen kontakt med og vil heller ikke ha kontakt med. Sa han er venn med den siste på FB men jeg måtte bare sjekke og det stemmer iallfall ikke.. Så da vet jeg om 3 ekser han ikke har på vennelista si.. Ikke at det betyr alt men jeg er fortsatt FB venn med mine ekser, dem har vært endel av livet mitt I flere år og ingen av bruddene var så veldig dramatiske.. Har veldig lyst til å spørre han ut litt mer..men spørs jo om han forteller sannheten da.. Anonymous poster hash: 1d6b0...bce
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #20 Skrevet 9. oktober 2016 Alt for tidlig å si. Du bør lese om tegnene. Ser ikke noe i det du skriver. Jeg lever med en psykopat og din høres ut som en engel, men det er jo det de er i starten alle mann Anonymous poster hash: f5af0...f41 Når skjønte du at ting ikke var som det skulle da? Tok det lang tid fra dere ble sammen? 5 mnd her nå, hadde ikke noen nevnt psykopat hadde jeg nok ikke reagert på noe. Hadde jeg visst at eksen hans ikke ville ha kontakt med han hadde jeg nok stusset på hvorfor men ikke tenkt psykopat likevel.. Anonymous poster hash: 1d6b0...bce
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #21 Skrevet 9. oktober 2016 Det er også skremmende hvor fort noen slenger ut av seg at noen er psykopat. Jeg er heller ikke venner med alle eksene mine på facebook. Har til og med blokkert en eks som ikke er psykopat... Har bare ikke lyst til at denne eksen skal kunne se hva jeg driver med på face, og bruddet var ikke særlig pent. Jeg har fått 9 år av livet mitt ødelagt etter å ha vært i klørne på en psykopat, så jeg vet og hva jeg snakker om. Han er en sterk manupilator, og har ødelagt mye av livet til våre to barn som han nå har mistet retten til å ha kontakt med etter tre runder i retten. Vi hadde heldigvis en erfaren sakkyndig som viste stor bekymring for meg og barna. Da snakker vi om at jeg mistet familien, vennene mine, og alle nær meg fordi han satte meg opp mot dem. Vi snakker full kontroll over hvor jeg var, og hvor lenge. Skjulte kameraer i huset, vold som ikke ga merker. (Kvelning med pute og å kvele meg med kroppsvekt var mye brukt) Også barna fikk gjennomgå. Han har mye penger, stødig jobb, aktiv i bymiljøet, idrettsmiljøet.. Han gir et svært stødig og godt inntrykk. Han blir fortsatt sett på som svært hyggelig, og mange har stor sympati med han. Jeg fikk høre at om jeg gikk fra han så gikk jeg aldri se barna mine igjen. Han var verdens varmeste og beste når alt var bra, men snudde på en 5-øring.. Han ble iskald! Jeg er fortsatt redd han skal dukke opp her jeg bor... Man er ikke nødvendigvis psykopat fordi man har blitt blokkert på face! Google psykopaten og les hva du skal se etter. Kjenner du igjen noe, så løp!! Anonymous poster hash: 97b0e...269
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #22 Skrevet 9. oktober 2016 Det er også skremmende hvor fort noen slenger ut av seg at noen er psykopat. Jeg er heller ikke venner med alle eksene mine på facebook. Har til og med blokkert en eks som ikke er psykopat... Har bare ikke lyst til at denne eksen skal kunne se hva jeg driver med på face, og bruddet var ikke særlig pent. Jeg har fått 9 år av livet mitt ødelagt etter å ha vært i klørne på en psykopat, så jeg vet og hva jeg snakker om. Han er en sterk manupilator, og har ødelagt mye av livet til våre to barn som han nå har mistet retten til å ha kontakt med etter tre runder i retten. Vi hadde heldigvis en erfaren sakkyndig som viste stor bekymring for meg og barna. Da snakker vi om at jeg mistet familien, vennene mine, og alle nær meg fordi han satte meg opp mot dem. Vi snakker full kontroll over hvor jeg var, og hvor lenge. Skjulte kameraer i huset, vold som ikke ga merker. (Kvelning med pute og å kvele meg med kroppsvekt var mye brukt) Også barna fikk gjennomgå. Han har mye penger, stødig jobb, aktiv i bymiljøet, idrettsmiljøet.. Han gir et svært stødig og godt inntrykk. Han blir fortsatt sett på som svært hyggelig, og mange har stor sympati med han. Jeg fikk høre at om jeg gikk fra han så gikk jeg aldri se barna mine igjen. Han var verdens varmeste og beste når alt var bra, men snudde på en 5-øring.. Han ble iskald! Jeg er fortsatt redd han skal dukke opp her jeg bor... Man er ikke nødvendigvis psykopat fordi man har blitt blokkert på face! Google psykopaten og les hva du skal se etter. Kjenner du igjen noe, så løp!! Anonymous poster hash: 97b0e...269 Manipulator! Krøllet seg med store fingre på lite tastatur. Anonymous poster hash: 97b0e...269
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #23 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg skal moderere meg litt for det kom litt skeivt ut. Jeg vet om en eks som ikke ville være venn med han på FB etter bruddet..om han er blokkert vet jeg ikke. Og han kan mase på meg om ting ja..men han har aldri vist sinne eller irritasjon mot meg. Hadde ikke noen sagt det til meg hadde jeg nok ikke tenkt i de baner men sett på han som en litt bortskjemt fyr som har blitt dullet litt for mye med og som har bodd mye for seg selv og derfor ikke vant til å ha noen tett innpå seg. Nå er det sånn at han er mest til meg, jeg har vel bevist "sjekket" om jeg kan provosere frem noe..tatt avgjørelser og sagt nei om det er ting som ikke passer meg helt. Gjør litt motsatt av det han mener noen ganger.. Han har ikke sagt noe på det til nå..derrimot virker han fornøyd med å være sammen med meg og jeg vet han har snakket positivt om meg til andre. Men jeg vet også at alt kan være are tull... Jeg kommer til å spørre eksen tror jeg.. Han har forøvrig ikke sagt mye negativt om henne..jeg har forstått at det er en konflikt der men han har bare konstatert det og ikke sagt mye mer om det. Anonymous poster hash: 1d6b0...bce At ekser ikke vil legge ham til som venn på facebook (helt normalt) er noe helt annet enn om de har blokkert ham (kan tyde på sjikanering)! Jeg tenker at du overdramatiserer noe her. De færreste er perfekte, mye er normalt og menneskelig av mindre gode egenskaper også, og man bær være litt raus og forsøke å se nyanser. Anonymous poster hash: f8344...20d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2016 #24 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg skal moderere meg litt for det kom litt skeivt ut. Jeg vet om en eks som ikke ville være venn med han på FB etter bruddet..om han er blokkert vet jeg ikke. Og han kan mase på meg om ting ja..men han har aldri vist sinne eller irritasjon mot meg. Hadde ikke noen sagt det til meg hadde jeg nok ikke tenkt i de baner men sett på han som en litt bortskjemt fyr som har blitt dullet litt for mye med og som har bodd mye for seg selv og derfor ikke vant til å ha noen tett innpå seg. Nå er det sånn at han er mest til meg, jeg har vel bevist "sjekket" om jeg kan provosere frem noe..tatt avgjørelser og sagt nei om det er ting som ikke passer meg helt. Gjør litt motsatt av det han mener noen ganger.. Han har ikke sagt noe på det til nå..derrimot virker han fornøyd med å være sammen med meg og jeg vet han har snakket positivt om meg til andre. Men jeg vet også at alt kan være are tull... Jeg kommer til å spørre eksen tror jeg.. Han har forøvrig ikke sagt mye negativt om henne..jeg har forstått at det er en konflikt der men han har bare konstatert det og ikke sagt mye mer om det. Anonymous poster hash: 1d6b0...bce Det høres for øvrig ut som du er den med tillitsproblemer og som er manipulerende her... Du provoserer og tester ham med vilje..?! Hadde anbefalt denne mannen å finne seg en langt bedre og moden kjæreste, om han var min venn. Anonymous poster hash: f8344...20d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå