Gå til innhold

Vintersko til 2 åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye ekstra skal de ha på gå på i lengde på innsiden av skoene? 1,5 eller 2 cm?

 

Hva pleier deres små å ha på beina når de har på vintersko? Tykke eller tynne ullsokker eller strikka ullsokker?

 

Anonymous poster hash: ad99c...5b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt 2 cm. Kjøpte det til minste på 22 mnd. Da passer de hele vinteren. Det er heller ikke meningen å bruke tykke ullsokker utenpå annen sokk i vintersko, det holder med en tynn ullsokk. Når skoene blir trange blir føttene kalde. Så litt ekstra plass må man ha 😊

Men spør på butikken, de vet. Kan også ev ha en ullsåle i skoen.

Skrevet

Jeg ville hatt 2 cm. Kjøpte det til minste på 22 mnd. Da passer de hele vinteren. Det er heller ikke meningen å bruke tykke ullsokker utenpå annen sokk i vintersko, det holder med en tynn ullsokk. Når skoene blir trange blir føttene kalde. Så litt ekstra plass må man ha 😊

Men spør på butikken, de vet. Kan også ev ha en ullsåle i skoen.

Takk for svar 😊😊

 

Anonymous poster hash: ad99c...5b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...