Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Hvor mye ekstra skal de ha på gå på i lengde på innsiden av skoene? 1,5 eller 2 cm? Hva pleier deres små å ha på beina når de har på vintersko? Tykke eller tynne ullsokker eller strikka ullsokker? Anonymous poster hash: ad99c...5b8
Mamma til 2 søte Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg ville hatt 2 cm. Kjøpte det til minste på 22 mnd. Da passer de hele vinteren. Det er heller ikke meningen å bruke tykke ullsokker utenpå annen sokk i vintersko, det holder med en tynn ullsokk. Når skoene blir trange blir føttene kalde. Så litt ekstra plass må man ha 😊 Men spør på butikken, de vet. Kan også ev ha en ullsåle i skoen.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg ville hatt 2 cm. Kjøpte det til minste på 22 mnd. Da passer de hele vinteren. Det er heller ikke meningen å bruke tykke ullsokker utenpå annen sokk i vintersko, det holder med en tynn ullsokk. Når skoene blir trange blir føttene kalde. Så litt ekstra plass må man ha 😊 Men spør på butikken, de vet. Kan også ev ha en ullsåle i skoen. Takk for svar 😊😊 Anonymous poster hash: ad99c...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå