Gå til innhold

Vinterdress til 5 åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen anbefalinger? 

 

 



Anonymous poster hash: a84ad...3ee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite spørsmål til. Bør en 5 åring ha dress. Eller går det fint med jakke og bukse? 



Anonymous poster hash: a84ad...3ee
Skrevet

Her ønsker barna selv dress ihvertfall til og med 2.klasse. Todelt tar for lang tid å kle på seg når de har det travelt med å komme seg ut i snøen. Hel dress er også bedre å leke i enn todelt synes de, ingen jakke som glir opp osv

 

Didrikson har vi brukt siste året i barnehagen og over på skolen, veldig fornøyd

 

Anonymous poster hash: e17d5...a12

Skrevet

Eg har kjøpt kaxs vinterdress til min gutt, den dressen er super. Greit med hel dress frem til og med 1 klasse har eg erfart

 

Anonymous poster hash: 8ee7c...868

Skrevet

Tusen takk for svar. Da fortsetter vi med hel dress. 



Anonymous poster hash: a84ad...3ee
Skrevet

Didrikson prøver vi i år :)

 

Anonymous poster hash: 4db67...b17

Skrevet

Kappahl sin dress 😍 De fleste har heldress i bhg. Noen går over til 2delt når de begynner på skolen, men min erfaring er at de fleste vil ha heldress. Her ville jeg ha hel (6år), men arvet en dodelt, så da orker jeg ikke bruke 1000 kr på ny dress 😊

Bare så synd Kappahldressen kun går opp til 128 😭

Skrevet

Jeg har prøvd mange merker på dress etter mange år med små barn: Reima, Reflex, Helly Hansen, Stormberg, Skogstad, Didrikson, Europris, Troll, Kuling. 

Den vi har vært aller mest fornøyd med og som har vært overlegen i holdbarhet og vanntetthet er Didrikson. Stormberg som nr 2. 



Anonymous poster hash: 83406...b13
Skrevet

 

Jeg har prøvd mange merker på dress etter mange år med små barn: Reima, Reflex, Helly Hansen, Stormberg, Skogstad, Didrikson, Europris, Troll, Kuling. 

Den vi har vært aller mest fornøyd med og som har vært overlegen i holdbarhet og vanntetthet er Didrikson. Stormberg som nr 2. 

 

Anonymous poster hash: 83406...b13

 

Akkurat samme her. Har fire barn hvor yngste nå er 7 år så vi har prøvd det meste av merker...

 

Didrikson og Stormberg har vi også best erfaring med.

 

Anonymous poster hash: e17d5...a12

Skrevet

Var strålende fornøyd med didrikson i fjor. Er på tilbud på xxl nå til 799.

 

Anonymous poster hash: 82b8a...d8b

Skrevet

didrikson, stormberg og reima :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...