Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #1 Skrevet 6. oktober 2016 Har dere noen anbefalinger? Anonymous poster hash: a84ad...3ee
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Et lite spørsmål til. Bør en 5 åring ha dress. Eller går det fint med jakke og bukse? Anonymous poster hash: a84ad...3ee
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Her ønsker barna selv dress ihvertfall til og med 2.klasse. Todelt tar for lang tid å kle på seg når de har det travelt med å komme seg ut i snøen. Hel dress er også bedre å leke i enn todelt synes de, ingen jakke som glir opp osv Didrikson har vi brukt siste året i barnehagen og over på skolen, veldig fornøyd Anonymous poster hash: e17d5...a12
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Eg har kjøpt kaxs vinterdress til min gutt, den dressen er super. Greit med hel dress frem til og med 1 klasse har eg erfart Anonymous poster hash: 8ee7c...868
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Tusen takk for svar. Da fortsetter vi med hel dress. Anonymous poster hash: a84ad...3ee
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #6 Skrevet 6. oktober 2016 Didrikson prøver vi i år Anonymous poster hash: 4db67...b17
Mamma til 2 søte Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 Kappahl sin dress 😍 De fleste har heldress i bhg. Noen går over til 2delt når de begynner på skolen, men min erfaring er at de fleste vil ha heldress. Her ville jeg ha hel (6år), men arvet en dodelt, så da orker jeg ikke bruke 1000 kr på ny dress 😊 Bare så synd Kappahldressen kun går opp til 128 😭
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #8 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg har prøvd mange merker på dress etter mange år med små barn: Reima, Reflex, Helly Hansen, Stormberg, Skogstad, Didrikson, Europris, Troll, Kuling. Den vi har vært aller mest fornøyd med og som har vært overlegen i holdbarhet og vanntetthet er Didrikson. Stormberg som nr 2. Anonymous poster hash: 83406...b13
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #9 Skrevet 6. oktober 2016 Jeg har prøvd mange merker på dress etter mange år med små barn: Reima, Reflex, Helly Hansen, Stormberg, Skogstad, Didrikson, Europris, Troll, Kuling. Den vi har vært aller mest fornøyd med og som har vært overlegen i holdbarhet og vanntetthet er Didrikson. Stormberg som nr 2. Anonymous poster hash: 83406...b13 Akkurat samme her. Har fire barn hvor yngste nå er 7 år så vi har prøvd det meste av merker... Didrikson og Stormberg har vi også best erfaring med. Anonymous poster hash: e17d5...a12
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #10 Skrevet 6. oktober 2016 Var strålende fornøyd med didrikson i fjor. Er på tilbud på xxl nå til 799. Anonymous poster hash: 82b8a...d8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå