Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Hva hadde dere trodd/ gjort om dere hadde oppdaget at mannen deres hadde masse screenshot av en kollegas profilbilder på Mac? De lå helt tilgjengelig. Han vet jeg bruker macen innimellom. Men den er hans. Var jenta vår som skulle bruke den til lekser. Hun lurte på hvem damen var. Etter litt detektivarbeid fant jeg ut at det er en kollega. Han har i tilegg screenshotet bilder av samtaler de har hatt på messenger osv.. Vet ikke hva jeg skal tro her.. Får ikke sove..Mannen er ikke hjemme nå så får ikke spurt han. Anonymous poster hash: 46240...cef
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #2 Skrevet 6. oktober 2016 Hadde lurt på om han var betatt. Hva går samtalene ut på da? Anonymous poster hash: 1dedf...a93
Kattefnatt Skrevet 6. oktober 2016 #3 Skrevet 6. oktober 2016 Samtalene går mest ut på musikk som tydelughvis er en stor lidenskap for begge. Noe jobb og en der han beklager at han har ringt henne på natten etter en jobbfest.
Macillah Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 Er du sikker på at han vet at han har screenshottet det? Jeg aner fremdeles ikke helt hvordan mac'n min fungerer... men ville spurt uansett da.
Kattefnatt Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Alle bildene av henne er lagret på favoritter! Det her er bilder han har lagret bevisst. Spørsmålet er om han har tenkt over st de i tilegg ligger på Macen
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #6 Skrevet 6. oktober 2016 Virker som om han er betatt og litt forelsket i dama. Det som er kanskje er positivt er at det virker ikke som om de har et forhold på si. Men sikkert noe han ønsker skal skje. Så her har du jo en mulighet til å vinne han tilbake på en måte. Hvis du ønsker det. Snakk med han. Anonymous poster hash: 1dedf...a93
Kattefnatt Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 Ja, det var det da Vet ikke riktig hva jeg ønsker.. Forholdet vårt har vært dødt lenge. Vi har hatt mange problemer de siste årene som har ført oss fra hverandre. Lever parallelle liv under samme tak. Er glad i han, men mer som far til mine barn. Om du skjønner. Tenker at dette bare er en av flere spikre i kista. Tror egentlig begge ønsker seg ut, men det er disse barna da..
Kattefnatt Skrevet 6. oktober 2016 #8 Skrevet 6. oktober 2016 Skal snakke med han ja. Ble bare utrolig energiløs.. og ikke er han hjemme enda heller..
Kattefnatt Skrevet 6. oktober 2016 #9 Skrevet 6. oktober 2016 Skal snakke med han ja. Ble bare utrolig energiløs.. og ikke er han hjemme enda heller..
Marriet Skrevet 6. oktober 2016 #10 Skrevet 6. oktober 2016 Ønsker deg lykke til. Kanskje dette er kicket til at dere finner tilbake til hverandre? Eller at dette er puffet dere begge trengte for å avslutte forholdet. Jeg personlig synes ikke du skal tilegne barna så mye følelser oppi dette. Selvsagt er det trist og synd når mor og far velger å avslutte, men mest av alt mener jeg at barna fortjener å se foreldrene sine lykkelige. Om det er sammen eller hver for seg får være så sin sak.
Kattefnatt Skrevet 6. oktober 2016 #11 Skrevet 6. oktober 2016 Ikke sant.. og sånn som det er nå er vi skyggebilder av oss selv.. Nei, får se hvilken vei dette går..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #12 Skrevet 6. oktober 2016 Du sier at forholdet har vært dødt - har dere gjort noe for å redde forholdet? Hvis ikke så kanskje det uansett kan være lurt å gå i parterapi? Det virker som om han er betatt av kollegaen. Jeg synes det er merkelig at han lar bildene ligge så åpent og tilgjengelig. Nesten så jeg lurer på om han ønsker å bli oppdaget? For å provosere frem en reaksjon slik at dere enten ser hverandre igjen, eller går fra hverandre. Lykke til når du skal snakke med ham. Anonymous poster hash: 9cc39...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå