Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Feber og føler meg ikke bra. Fikk kur på legevakten. Baby er 11mnd, sluttet med amming for en mnd siden da baby ikke ville mer. Og nå kom betennelsen🙈🙈 nettopp begynt i jobb igjen..... pinlig å ringe å si jeg er syk da..... Anonymous poster hash: 4eacb...a81
klg,2 boys now:) Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Kjør på med paracet så greier du sikkert å gå på jobb.bedre å prøve ihvertfall og heler gå hjem om det ikke går
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg ble sykemeldt i ei uke bare tre dager etter jobbstart pga brystbetennelse. Hadde 40 i feber og var dausjuk. Er man syk så er man syk. Anonymous poster hash: 73b57...dbc
MammantilNurket Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 Hold deg hjemme. Jeg har aldri hatt dette selv, men min mor hadde det da hun ammet min lillebror. Mamma er tøffere enn toget. Det var imidlertid første (og eneste) gang jeg har sett henne gråte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå