Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Uah! Jeg er normalt en rolig person, men nå har jeg byttet jobb og fått en ny kollega som går meg på nervene... Jeg skjønner at hun er livredd for ikke å være god nok og veldig usikker og jeg prøver å støtte henne,men blir snart gal. Hu maser om det samme igjen og igjen, kommenterer ting jeg feks sier i tlf inne på mitt eget kontor, kommenterer hvorvidt jeg har mange eller få avtaler i kalenderen og legger seg opp i saker hun ikke har noe med. Jeg er ganske ny, men kan ikke ha det sånn. Hva kan jeg si? Anonymous poster hash: 709a2...0a6
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Dytt Anonymous poster hash: 709a2...0a6
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 Uah! Jeg er normalt en rolig person, men nå har jeg byttet jobb og fått en ny kollega som går meg på nervene... Jeg skjønner at hun er livredd for ikke å være god nok og veldig usikker og jeg prøver å støtte henne,men blir snart gal. Hu maser om det samme igjen og igjen, kommenterer ting jeg feks sier i tlf inne på mitt eget kontor, kommenterer hvorvidt jeg har mange eller få avtaler i kalenderen og legger seg opp i saker hun ikke har noe med. Jeg er ganske ny, men kan ikke ha det sånn. Hva kan jeg si? Anonymous poster hash: 709a2...0a6 Da gir du beskjed til sjefen din eller tillitsvalgt, som tar en prat med henne om at hun må passe sine egne saker. Herregud, hvor vanskelig kan det være liksom?? Anonymous poster hash: 490ea...245
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 Uah! Jeg er normalt en rolig person, men nå har jeg byttet jobb og fått en ny kollega som går meg på nervene... Jeg skjønner at hun er livredd for ikke å være god nok og veldig usikker og jeg prøver å støtte henne,men blir snart gal. Hu maser om det samme igjen og igjen, kommenterer ting jeg feks sier i tlf inne på mitt eget kontor, kommenterer hvorvidt jeg har mange eller få avtaler i kalenderen og legger seg opp i saker hun ikke har noe med. Jeg er ganske ny, men kan ikke ha det sånn. Hva kan jeg si? Anonymous poster hash: 709a2...0a6 Hva er hennes rolle og hva er din da? Anonymous poster hash: 54132...b3f
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Hva er hennes rolle og hva er din da? Anonymous poster hash: 54132...b3f Vi har tilsvarende roller, men forskjellig kompetanse. Hun har kommet tilbake etter lengre sykefravær. Mens hun var borte fikk jeg jobbe i fred og fikk mange gode tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: 709a2...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå