Gå til innhold

Så dro han..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt et turbulent ekteskap gjennom 8 år, men i kveld dro han altså. Vi hadde en mindre diskusjon under middagen, men det var visst toppen av isfjellet. Han tok med lommebok, månedskort, mobil og pass. Hjemme er det meg og to barn som er for små til å forstå noe. Vet ikke om han kommer tilbake, og det er kanskje værst. Gråter. Det var 8 år.

Anonymous poster hash: 39f5f...935

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på den på den lyse siden.. . Når han er i stand til å forlate barna sine på den måten er det like greit tenker jeg. Hva galt har de gjort liksom?

Skrevet

Se på den på den lyse siden.. . Når han er i stand til å forlate barna sine på den måten er det like greit tenker jeg. Hva galt har de gjort liksom?

Herlighet, så umodent.

HI, dette var veldig trist å lese. Ta deg tid til å puste og tenke, og pass på de små. Når roen har senket seg kan større avgjørelser taes.

Skrevet

Stor klem til deg!!!

Om han er dratt for godt blir det en tung tid fremover - men alt kommer til å hjelpe etterhvert som du finner ut av de praktiske detaljer.

Om han ikke er dratt for godt vil jeg anbefale en tur på fvk for å få hjelp til å få forholdet på skinner igjen. Du må kunne stole på at han ikke plutselig er borte og dere må finne gode måter å snakke sammen på, så ting ikke bygger seg opp på den måten.

De beste ønsker for deg!

Skrevet

Vi har hatt et turbulent ekteskap gjennom 8 år, men i kveld dro han altså. Vi hadde en mindre diskusjon under middagen, men det var visst toppen av isfjellet. Han tok med lommebok, månedskort, mobil og pass. Hjemme er det meg og to barn som er for små til å forstå noe. Vet ikke om han kommer tilbake, og det er kanskje værst. Gråter. Det var 8 år.

Anonymous poster hash: 39f5f...935

Han dro uten klær eller ting? Da dro han vel ikke særlig langt. Klem til deg :) 

Anonymous poster hash: 05b1d...d1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...