Gå til innhold

Sletter dere venner som er medlem av Mannegruppa Ottar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slettet endel tullinger nå. Vil faktisk ikke ha venner som synes vold, incest og voldtekt barn og spedbarn er underholdende.

Anonymous poster hash: 4ee5d...136

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

Snakka med wn kollega i går som sa han hadde vært medlem tidligere, men at gruppa har vippa fullstendig over i galskap og sexisme.

Anonymous poster hash: 732f0...b94

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 626ff...a9a

Skrevet

Jepp

Anonymous poster hash: adc70...d00

Skrevet

Jeg sjekka når saken først kom opp, da hadde jeg tre venner som var med. Blant annet ekssvigerbror. Ingen av de er medlem nå lenger. Veldig bra

Skrevet

Kommer ann på hvem det er. Bekjente -ja.

Hvis de er nære vil jeg gjerne høre hva de har å si først, ev. Gi de mulighet til å slette seg først. Hvis ikke sletter jeg de og.

Anonymous poster hash: e856c...ba8

Skrevet

Det hadde jeg gjort ja!

Heldigvis var ingen av mine venner på facebook med  i den gruppen.

Skrevet

Ja. Uansett ikke folk jeg omgåes med. Det jeg la merke til var at de 3 som var medlem, var sånn ca fra samme plass men ikke i samme omgangskrets. Så ser på det som litt sånn tilbakestående igrunn 😊

Anonymous poster hash: 4e8b5...264

Skrevet

Jepp!

Anonymous poster hash: ff1c0...164

Skrevet

Ja. Kan sikkert argumenteres mot å gjøre det, men jeg orker bare ikke å prøve å forstå såkalte mannfolk som har behov for et slik forum.

Anonymous poster hash: 55c3a...28e

Skrevet

Hvis det er en som alt er på vippen til å bli sletta pga holdninger ham viser ellers så ja.

Hadde det vært menn jeg i utgangspunktet synes godt om ville jeg avventet noen dager til før jeg gjør det.

Han ene som var medlem der av mine venner har nå slettet seg.

Anonymous poster hash: 52a77...aed

Skrevet

Ja, det hadde jeg gjort om jeg hadde hatt noen der. Heldigvis er ingen av mine venner der.

Men, det ser ut som folk kan bli lagt inn i gruppa uten å vite det selv, er dette riktig? I så fall ville jeg spurt om de visste at de var der først.

Anonymous poster hash: e5411...95e

Skrevet

Ja, det hadde jeg gjort om jeg hadde hatt noen der. Heldigvis er ingen av mine venner der.

Men, det ser ut som folk kan bli lagt inn i gruppa uten å vite det selv, er dette riktig? I så fall ville jeg spurt om de visste at de var der først.

Anonymous poster hash: e5411...95e

Har jeg ikke hørt noe om

Anonymous poster hash: 4ee5d...136

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 79afe...b45

Skrevet

Bare en av mine fb-venner var med. Han var lagt til av noen andre, så jeg sendte ham en melding og tipset. Kan ikke se for meg at han er noe interessert i å bli assosiert med gruppen.

Anonymous poster hash: e839b...89f

Skrevet

Nei. Har kun en bekjent som er med og har ingen kontakt til daglig. Vitsene er usmakelige og ekle, men det betyr ikke at 40 000 menn mener vitsene er morsomme. 

Anonymous poster hash: 04ba5...629
Skrevet

Hvordan vet dere at venner er medlem da?

Anonymous poster hash: 9a15e...5d3

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 15e80...897

Skrevet

Hvordan vet dere at venner er medlem da?Anonymous poster hash: 9a15e...5d3

Trykk på mannegruppen ottar å da vil det komme opp om noen av vennene dine er med i den gruppen

Anonymous poster hash: 43158...913

Skrevet

Ja. Det er en prinsippsak.

Skrevet

Ja. Det hadde jeg gjort.

Men hadde blitt svært overrasket om jeg fant noen der. Jeg har kun ca 40 venner på facebook etter jeg fjernet alle som jeg har mistet kontakten med i årenes løp.

Er nok flere fra skoletida som er med der. Men de er jeg uansett ikke venn med lenger.

Anonymous poster hash: 62295...d49

Skrevet

Det er en lukket gruppe....

En med 26000 medlemmer og en med 6 og en med 4

Ser ut som ulike grupper, bilde etc.

Eller betyr det at 4 eller 6 av mine mannlige Facebook venner er medlemmer der?

Har ikke mange på Facebook, IG flere av de er utlendinger, som ikke har noe annen link til Norge enn meg, resten er nære venner og familie.

Jeg tviler sterkt på at noen av mine nære er med i noe sånt. Er litt grønn på Facebook 🙄

Anonymous poster hash: 989d2...b4f

Skrevet

Sletta 7 stk idag etter at de begynte å forsvare gruppa med nebb og klør.

Skrevet

Jeg hadde 9 FB-venner i den gruppa. 5 har meldt seg ut.

2 av de 4 som fortsatt står der er to av mine x-er fra ungdomsårene. Hva søren??? Sier det noe om meg??

Anonymous poster hash: 05ba1...4d2

Skrevet

Ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...