Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Hørt mye bra og tenkte jeg skal forsøke. Begynner mandag. Noen som har brukt eller bruker det som vil dele litt erfaringer? Anonymous poster hash: 4f6ce...f79
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #2 Skrevet 8. oktober 2016 Fortsatt ingen? Anonymous poster hash: 4f6ce...f79
SerenaSparrow Skrevet 8. oktober 2016 #3 Skrevet 8. oktober 2016 Har vært med på noe lignende. Fungerer veldig bra, men du må gå inn for det. Jeg syns det var litt vanskelig og følge matplanen, da jeg ofte spiste noe annet enn resten av familien.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2016 #4 Skrevet 8. oktober 2016 Har vært med på noe lignende. Fungerer veldig bra, men du må gå inn for det. Jeg syns det var litt vanskelig og følge matplanen, da jeg ofte spiste noe annet enn resten av familien. Takk for svar. Jeg tenker også litt på det med maten. Redd det blir litt styr. Men mannen min er innstilt på å støtte meg så når det passer sånn så spiser de tilnærmet lik det samme som meg. Anonymous poster hash: 4f6ce...f79
SerenaSparrow Skrevet 8. oktober 2016 #5 Skrevet 8. oktober 2016 Ble ikke så mye styr med å lage maten. Men litt vanskelig å svare barna på hvorfor jeg spiste annen mat enn de, når vi prøver å lære de og spise maten de får servert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå