Gå til innhold

Høy hvilepuls?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pulsen min begynte plutselig å slå mye fortere idag etter en gåtur + handletur der jeg ble veldig sulten og tom i kroppen..Går nå å engster meg og da blir jeg litt urolig i kroppen og sikkert derfor jeg ikke får ned pulsen.Den ligger på 80-85 når jeg sitter rolig..Den pleier å være på rundt 60...Unormalt høy? Kommer opp i 100-110 bare jeg går..

Anonymous poster hash: 6271f...e87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en belastning for kroppen å gå tom for energi, du kan få lavt blodsukker (eller faktisk høyt), og det kan ta tid å hente seg inn igjen. Få i deg nok mat i dag og ikke stress mer med det. Pass også på at du får i deg nok å drikke!

Om du f.eks. brygger på en forkjølelse i tillegg så kan det også være en årsak.

Ingen grunn til å bekymre seg om dette er noe som bare skjedde i dag.

Anonymous poster hash: 80dbf...e5a
Skrevet

Jeg har hatt hvilepuls på 160 når jeg hadde et virus i kroppen. Lå flere timer til observasjon Det var fryktelig slitsomt. Ble undersøkt av lege og de fant ikke noe på EKG men mente det var fordi det herjet et kraftig virus i kroppen min. Det er fryktelig slitsomt å gå med så høy puls over flere dager.

Har du andre symptomer?

Anonymous poster hash: 6da1d...f73

Skrevet

Jeg har hvilepuls på 85-90. Har alltid hatt høy puls da. Men tror det er normalt at det kan svinge litt.

Anonymous poster hash: 344a7...865

Skrevet

Jeg har fibromyalgi og det har satt seg i brystområdet,stive,stramme muskler og jeg blir litt tung i pusten av det,samt at jeg presset meg litt når jeg var ute å gikk tur i går..Og jeg blir litt stresset av det,glemmer jeg det litt så merker jeg ikke så mye..Og heldigvis var den lavere i går kveld,men litt høyere igjen nå..Men pleier å ha det slik i perioder når jeg er litt stiv og litt urolig i kroppen..

Hi

Anonymous poster hash: 6271f...e87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...