Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 En assistent i klassen til barnet mitt deler stadig innlegg på facebook om hvor feil barnevernet er osv. Er det greit? Hva mener dere? Jeg kjenner at jeg ikke helt liker det... Anonymous poster hash: 20b86...100
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Liker det ikke uansett hvem som skriver det. Folk tenker ikke lenger enn nesa rekker og svelger alt foreldrene sier/skriver. Anonymous poster hash: d7edc...2c1
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 Ville ha tatt det opp med rektor. Skolepersonell har meldeplikt til barnevernet og kjenner jeg tviler litt på at denne personen vil holde dette. De skal også sammarbeide med bv dersom det er barn åå skolen som er under deres omsorg. Anonymous poster hash: c8230...840
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 Svært uheldig. Jeg jobber i bvtj,og vi har et stort fokus på godt samarbeid med andre instanser rundt barnet, og har satt inn flere tiltak for å styrke samarbeidet. Skolen er en viktig arena i barnets liv, og det å skulle samarbeide med noen som fronter slike holdninger utad vil ikke gjøre samarbeidet lettere. Det er viktig at instansene har tillit til hverandre. I tillegg har skolen meldeplikt, som noen over her påpeker, og jeg ville ikke følt meg trygg på at vedkommende hadde forholdt seg til dette. Anonymous poster hash: d28a8...22d
Bobo2014 Skrevet 5. oktober 2016 #5 Skrevet 5. oktober 2016 Ikke greit! Ta det opp med ledelsen, så tar de det direkte med assistenten. Ikke greit når man har ansvar for barn, vedkommende er i sin jobb som profesjonell, ikke som privatperson. På sosiale medier må man også være profesjonell utad når man har en slik rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå