Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg har vært avhengig av nesespray i 7 år å brukt den hver dag. Nå skal prøve Fenu-max for å klare å slutte med nesesprayen. Men hvor lenge skal en egentlig ta kapselene? Ser jeg skal ta 4 hver dag men hvor lenge? Anonymous poster hash: dc5cf...bdd
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg har tatt til jeg merker betydelig bedring+ en dag eller to etter det. Stort sett mellom 5 og 7 dager😊 Anonymous poster hash: a86ae...150
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 okey har bare lest om folk som har klart å slutte med nesespray men fortsatt som tar kapslene,så derfor jeg ble usikker på når en slutter med de Anonymous poster hash: dc5cf...bdd
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg har brukt det mot bihulebetennelse. Etter 3 ganger har jeg ikke bihulebetennelse lenger.. Helt merkelig.. tok de i en 4-5 dager alle gangene. Har brukt bare ett glass, noen få tabl igjen. Men ikke vært syk på 3 år nå..👍🏼👍🏼👍🏼 Anonymous poster hash: 7ac1b...f49
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #5 Skrevet 5. oktober 2016 Har prøvd fenu-max flere ganger over tid mot bihulebetennelse og det har aldri hjulpet meg. Men du bør jo prøve, er ikke bra med vanlig nesespray som jeg regner med at det er snakk om her. Jeg bruker en reseptbelagt nesespray som jeg kan bruke resten av livet. Anonymous poster hash: 6e1f8...447
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #6 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg bruker vanlig Otrivin ja så vet det ikke er bra å bruke,men får helt panikk av å være så tett å føle at jeg ikke får puste. Anonymous poster hash: dc5cf...bdd
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 Er det vanlig å bli verre før en blir bedre når en bruker disse? Jeg har tatt 4 av disse idag å er så sinnsykt tett i nesen! Til vanlig er jeg kun tett i nesen når jeg ligger. Dette går feile veien gitt! Anonymous poster hash: dc5cf...bdd
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #8 Skrevet 6. oktober 2016 Ingen? Anonymous poster hash: dc5cf...bdd
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #9 Skrevet 6. oktober 2016 Er det vanlig å bli verre før en blir bedre når en bruker disse? Jeg har tatt 4 av disse idag å er så sinnsykt tett i nesen! Til vanlig er jeg kun tett i nesen når jeg ligger. Dette går feile veien gitt! Anonymous poster hash: dc5cf...bdd Å slutte med nesespray etter overforbruk vil gi skikkelig tett nese til slimhinnene reparerer seg selv. Hold ut! Kjøp saltvannsspray som substitutt Anonymous poster hash: 2074b...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå