Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 ta innvendig ul når man er i uke 10/11? Er det vondt, hva skjer og varer det lenge...? Hjeeeelp Anonymous poster hash: 88719...535
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Innvendig ul er som å få en dildo med kamera stukket inn. Ikke så behagelig men ikke vondt heller. Tar noen minutter...spørs hvor mye legen vil kikke. Jeg hadde innvendig ul i uke 7 8 etter ivf. Konstaterte bankende hjerte Anonymous poster hash: aa598...b87
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 okei, fikk du med bilde hjem? eller er det teit å spørre om mens man ligger der? Anonymous poster hash: 88719...535
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 okei, fikk du med bilde hjem? eller er det teit å spørre om mens man ligger der? Anonymous poster hash: 88719...535 Jeg fikk med bilde 😃 De har på mye glidemiddel så ikke vindt Anonymous poster hash: 264b6...95d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #5 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg har fått bilde. :-) var ikke så mye å se, melder var den kommende babyen og stort å ha et konkret bevis likevel. :-) Anonymous poster hash: 88d3c...db9
Lulle86 Skrevet 5. oktober 2016 #6 Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Jeg var på UL på mandag. 10+1. Fikk utvendig ultralyd. Fikk innvendig i uke 6. Synes ikke det er ubehagelig. Du tenker ikke på det da du er for opptatt med å se på lille nurket på skjermen Fikk bilder begge gangene. Endret 5. oktober 2016 av Lulle86
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #7 Skrevet 5. oktober 2016 jeg tror nok at jeg blir å spørre om å få utvendig jeg også,, jeg er 10+3 når jeg skal inn.. så får jeg heller bare være forberedt i tilfelle jeg MÅ til pers og ta innvendig.. ikke lyst men! jaja,, skal spørre om bilde, og huske på å ha med ren truse og asan våtservietter på jobb den dagen, rekker ikke hjem for å dusje først! :O jeg er så spent........ HI Anonymous poster hash: 88719...535
Lulle86 Skrevet 5. oktober 2016 #8 Skrevet 5. oktober 2016 Tror nok det kommer på hvor nytt ULapparat de har. Sist gang jeg var gravid tok jeg innvendig i uke 10. Forbered deg på innvendig du, så får du bli positivt overrasket
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #9 Skrevet 5. oktober 2016 Det kommer an på hva de skal se etter Ved innvendig ul kommer de nærmere fosteret og ser mer detaljer. Jeg har hatt utvendig ul i uke 8, da var det bare for å se omtrent hvor langt jeg var på vei for jeg hadde ikke hatt mens siden forrige svangerskap og hadde ingen aning Har også hatt innvendig ul i uke 14, da for å se etter hjertefeil så de ville så nærme og detaljert som mulig Det er overhodet ikke vondt, de trer en "kondom" og masse glidemiddel utenpå en stang og fører den inn. Går veldig greit Anonymous poster hash: 21a64...768
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #10 Skrevet 5. oktober 2016 Har du aldri hatt GU med ultralyd? Om du har er det akkurat det samme som skjer Om du ikke har hatt det: Nei, det er overhodet ikke vondt eller ubehagelig. Bare kaldt og litt rart. Du tenker ikke over at du ligger sånn, og den som utfører ultralyden bryr seg i hvertfall ikke Når det er sagt, jeg tok utvendig 9+3 Anonymous poster hash: 7d5e8...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå