Gå til innhold

Bållukt i klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått bålpanne og har hatt fyr nesten hver dag den siste uka. Det er jo så koselig, men klærne lukter jo sånn etterpå! Føler aldri jeg får bort lukta uten å vaske de, og det er jo litt styr å vaske jakker og sånt hver dag... Hva gjør dere andre? Er det bare min nese som ikke tåler den lukta?

Anonymous poster hash: 9c3eb...d42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lufter klærne.

Anonymous poster hash: c62cb...350

Skrevet

Takk for svar. Jeg lufter og lufter 😂 Har hengt ute hele natta, men jeg kjenner det fortsatt jeg...

Skrevet

Takk for svar. Jeg lufter og lufter 😂 Har hengt ute hele natta, men jeg kjenner det fortsatt jeg...

Ja, det går jo ikke bort etter 1 vask heller så... Håpløst her med turdager på skole og bhg når det hele tiden skal båles 😂 Stinker av sekker og klær. Men det går jo bort etterhvert, men innen den etterhverten, så rekker man jo å båles igjen 😁

Anonymous poster hash: c62cb...350

Skrevet

Er det då krise da? Syns det lukter godt :P Forsvinner jo etter hvert.

Anonymous poster hash: 742c7...3fc

Skrevet

Gammel bållukt er ikke så kjekt nei. Følger med her om noen har gode tips

Skrevet

Bållukt er kvalmt. Håpernien kommer med et supertips 😊

Anonymous poster hash: a8454...3f0

Skrevet

Bållukt er godt akkurat der og da. Ikke når man har kommet inn.. 😀

Skrevet

En venninne av meg, som egentlig ikke røyker (men røyker likevel), har en "røykejakke". Kanskje dere skal gå til innkjøp av "båljakker"? :D Min erfaring er at bållukten ikke forsvinner av seg selv, og ikke alltid etter kun en vask heller.

Vår nærmeste nabo bruker flittig bålpannen sin. Stort sett siver røyken inn til oss. Jeg kan bare glemme å tørke klær ute. Alt må vaskes på nytt.

Anonymous poster hash: 70267...85c
Skrevet

Jøss. Turklær som lukter tur er et problem?

Skrevet

Enig med luten for en gangs skyld, du setter deg ikke ved bålet med penkåpen på, du bruker turklær du ikke skal bruke på jobb neste dag

Anonymous poster hash: da766...301

Skrevet

Takk for alle svar. Bare for å kverulere litt.. Hvor skal jeg oppbevare båljakkene da 😂😉

Skrevet

Jeg bare lufter de... men må gjerne lufte et døgn eller to før lukten er borte. Men det er som de over sier at jeg bruker jo turklær når jeg er ved bål så det er ikke såå nøye. Men jeg synes lukten går helt bort etter nok lufting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...