Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Har et vennepar som gifter seg nå, men de skal ha the grand weddingparty om 1 år. Nå skal de ha en samling med de nærmeste samme dag som de gifter seg. Uansett, vi har en baby på 5 mnd og jeg fullammer. Vi har ikke barnevakt så baby må bli med Ville dere holdt dere edru, mann kan ta litt alkohol og reist hjem i 22-tiden. Eller Du drikker litt, pumpet brystmelk nok til hele kvelden/natta. Mann edru og mann og baby drar hjem alene 22- tiden. Det er "mine" venner som gifter seg og mange av "gamle" venner som er lenge siden jeg har sett kommer. Anonymous poster hash: b83ea...a37
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg er kanskje litt ego da, men jeg ville valgt alternativ to, så lenge ikke mannen synes det er dritkjipt. Anonymous poster hash: 95de2...d03
tante grusom master of law Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 Hvis det var mine venner, ville jeg ha valgt alternativ to.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 Alternativ to om det var mine venner. Anonymous poster hash: a15af...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå