Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #26 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg syns du er heldig. ❤️Jeg har 3 barn, men en i himmelen. Skulle så veldig gjerne hatt 3 barn løpende i huset. Tenk så koselig med 3 nydelige barn🌸 Du vil garantert ikke angre🌷 Anonymous poster hash: 88628...9f2 Du har rett i det. Blir sikkert fint med 3 barn. Ser at det kan bli mye styr, men blir vel mye kos og! Det skal jo gå! Anonymous poster hash: 61468...e9d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #27 Skrevet 5. oktober 2016 Bare si nei takk til vin for du er ikke helt i form. Anonymous poster hash: dd606...31a Sant, kan si det! Anonymous poster hash: 61468...e9d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #28 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg har det på akkurat samme måte. Det hjelper å bare fortrenge realiteten om at jeg er gravid(selv når jeg spyr). Så nå er jeg 14 uker på vei og kun mannen vet om det. I følge mannen var jeg akkurat lik med nr 1 og 2. Og det gikk jo strålende. Anonymous poster hash: 2558b...e89 Så bra og høre Jeg har vært i strålende form tidligere, men kjenner panikken komme likevel.. Anonymous poster hash: 61468...e9d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #29 Skrevet 5. oktober 2016 Det er helt vanlig å få litt panikk når testen plutselig er positivt, er en del av prosessen det også Vi har fire barn og yngste var ikke planlagt, det går helt fint. Og du, det er ikke synd på de to eldste selv om de får søsken altså. Her er ungene nå fra 7 til 15 år, og de har så stor glede av hverandre. Det er ikke lenge siden de lurte på om vi ikke kunne få en baby igjen Anonymous poster hash: 56a59...6df Det er sant, de har mye glede av hverandre. Er bare redd jeg ikke vil strekke til de kveldene mannen min er på jobb, og jeg må ha god tid til å lese og synge og kose med alle 3! Men det er vel flere som har gjor det før oss Anonymous poster hash: 61468...e9d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #30 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg har akkurat født tredjemann så kan ikke komme med mye erfaring. En er i første klasse,en i bhg,det blir en del sjonglering. Jeg kan si at jeg var også lettere sjokkert da vi fant ut at jeg var gravid men denne graviditeten og fødselen har vært den beste. Den kom på et punkt i livet mitt da jeg trengte avbrekk fra jobben. Barnet kom ved ks nr 3 og den gikk også veldig fint. Anonymous poster hash: ed18f...282
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #31 Skrevet 5. oktober 2016 Har tre små fra 5 mnd- 4 år vi. Det er veldig hektisk, men rutinene faller naturlig på plass skal jeg si deg. Alle barna innfinner seg i leggerutiner og er med på det. Her er vi avhengig av å være to voksne for å få til stell og legging av alle samtidig. Jeg må jo amme og ligge med babyen til han sovner. Blir sikkert lettere å få til legging alene når de blir større. Har til og med pusset opp i huset en uke nå, SÅ bra gikk det å få nr.3 at vi gutsa på med det prosjektet og Vi elsker baby vår nr.3, han har gitt så mye glede til hele familien! Vår lille solstråle som alle koser og nusser på dagen lang. Kunne ikke tenkt meg et liv uten 3 barn nå, noe mindre virker stusselig synes jeg. Lykke til! Dette går fint, siden du har en av hver har du jo garantert arveklær osv. Vår tredjemann arver alt, kjøper bare bleier og litt grøt til han. Blir jo mer etter hvert, men veldig økonomisk å kunne arve fra de eldste! Anonymous poster hash: d51b4...66b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #32 Skrevet 5. oktober 2016 Synes ikke overgangen fra 2 til 3 barn var så stor i det hele tatt, så nå lurer vi på en nr 4😉 Minstemor er hele familiens lille koseklump og solstråle, og det er fantastisk å se hvor mye kjærlighet og omtanke de to største har for henne, og hvor hengiven lillesøster er når hun får sitte mellom dem i sofaen og bli med på leken osv. Bare senk skuldrene og slapp av, så skal du også snart få se at det faktisk ER sant som de sier- at man angrer på barn man ikke fikk, og ikke på dem man fikk Anonymous poster hash: cad01...1f2
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #33 Skrevet 5. oktober 2016 Har tre små fra 5 mnd- 4 år vi. Det er veldig hektisk, men rutinene faller naturlig på plass skal jeg si deg. Alle barna innfinner seg i leggerutiner og er med på det. Her er vi avhengig av å være to voksne for å få til stell og legging av alle samtidig. Jeg må jo amme og ligge med babyen til han sovner. Blir sikkert lettere å få til legging alene når de blir større. Har til og med pusset opp i huset en uke nå, SÅ bra gikk det å få nr.3 at vi gutsa på med det prosjektet og Vi elsker baby vår nr.3, han har gitt så mye glede til hele familien! Vår lille solstråle som alle koser og nusser på dagen lang. Kunne ikke tenkt meg et liv uten 3 barn nå, noe mindre virker stusselig synes jeg. Lykke til! Dette går fint, siden du har en av hver har du jo garantert arveklær osv. Vår tredjemann arver alt, kjøper bare bleier og litt grøt til han. Blir jo mer etter hvert, men veldig økonomisk å kunne arve fra de eldste! Anonymous poster hash: d51b4...66b Så hyggelig lesning 💖 Tipper det går bra til oss og ja 😊 Anonymous poster hash: 61468...e9d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #34 Skrevet 5. oktober 2016 Synes ikke overgangen fra 2 til 3 barn var så stor i det hele tatt, så nå lurer vi på en nr 4😉 Minstemor er hele familiens lille koseklump og solstråle, og det er fantastisk å se hvor mye kjærlighet og omtanke de to største har for henne, og hvor hengiven lillesøster er når hun får sitte mellom dem i sofaen og bli med på leken osv. Bare senk skuldrene og slapp av, så skal du også snart få se at det faktisk ER sant som de sier- at man angrer på barn man ikke fikk, og ikke på dem man fikk Anonymous poster hash: cad01...1f2 Så godt å høre slikt 💖💖 Anonymous poster hash: 61468...e9d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #35 Skrevet 6. oktober 2016 Flere ting jeg lurer på med tre stk: -må man alltid være to foreldre hjemme for å få aktiviteter på ettermiddag til å gå opp når de blir større? -Må man alltid være tre for å legge alle? Ofte er en av oss borte en eller to kvelder i uken, så det blir jo et problem.. -Opplevde dere det som verre å få barnevakt? Tenker ikke å reise bort en helg på flere år, men for en kveld? -Klarer dere å få tilstrekkelig med kvalitetstid med hvert enkelt barn? -Klarer dere å få til litt egen tid? Det er egentlig litt viktig for meg, men ser for meg at dette ikke blir aktuelt på mange år? Som dere skjønner så tenker jeg og grubler helt voldsomt!! Har ikke gjort det på de to største!! Anonymous poster hash: 61468...e9d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #36 Skrevet 6. oktober 2016 Flere ting jeg lurer på med tre stk: -må man alltid være to foreldre hjemme for å få aktiviteter på ettermiddag til å gå opp når de blir større? -Må man alltid være tre for å legge alle? Ofte er en av oss borte en eller to kvelder i uken, så det blir jo et problem.. -Opplevde dere det som verre å få barnevakt? Tenker ikke å reise bort en helg på flere år, men for en kveld? -Klarer dere å få tilstrekkelig med kvalitetstid med hvert enkelt barn? -Klarer dere å få til litt egen tid? Det er egentlig litt viktig for meg, men ser for meg at dette ikke blir aktuelt på mange år? Som dere skjønner så tenker jeg og grubler helt voldsomt!! Har ikke gjort det på de to største!! Anonymous poster hash: 61468...e9d Nå har jeg fire barn da, de eldste var 7, 4 og 1 år da nr fire ble født -har aldri trenge å være to voksne for å legge, da yngste var baby var hun med på lesesrund og kos i eldste søsken sin seng og ble lagt sist. -logistikken nå som de er større kan være en utfordring, men går alltid på et vis. Det er vanlig med samkjøring til fotballkamper o.l så det ordner seg -alenetid prøver jeg på rett som det er, men ungene selv synes det er kjedelig og spør gjerne om ihvertfall en av søsknene kan være med. Opplevelser er mye morsommere når de har noen å dele dem med -gode samtaler tar vi ofte på sengekanten, barna blir fulgt til sengs og jeg kan sitte på sengekanten og snakke litt før neste skal i seng -barnevakt har vi uhyre sjelden, men det er fordi vi ikke har besteforeldre som vil/kan ta det. Vi hadde ikke barnevakt når vi hadde bare ett barn heller -egentid blir jo som dere selv legger opp familielivet. Mannen har større behov enn meg, så han møter kompiser et par ganger i uken, ofte etter åtte og ihvertfall de to yngste er i seng. Han jobber er del kveld og helg så når han har fri er han gjerne hjemme på ettermiddagen Anonymous poster hash: 56a59...6df
sug lut Skrevet 6. oktober 2016 #37 Skrevet 6. oktober 2016 Hvis du tenker at dette blir for mye for dere - og besteforeldrene - så er det jo bare å ta abort. Det er heldigvis ikkke slik at vi må gjennomføre enhver graviditet.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #38 Skrevet 6. oktober 2016 Nå har jeg fire barn da, de eldste var 7, 4 og 1 år da nr fire ble født -har aldri trenge å være to voksne for å legge, da yngste var baby var hun med på lesesrund og kos i eldste søsken sin seng og ble lagt sist. -logistikken nå som de er større kan være en utfordring, men går alltid på et vis. Det er vanlig med samkjøring til fotballkamper o.l så det ordner seg -alenetid prøver jeg på rett som det er, men ungene selv synes det er kjedelig og spør gjerne om ihvertfall en av søsknene kan være med. Opplevelser er mye morsommere når de har noen å dele dem med -gode samtaler tar vi ofte på sengekanten, barna blir fulgt til sengs og jeg kan sitte på sengekanten og snakke litt før neste skal i seng -barnevakt har vi uhyre sjelden, men det er fordi vi ikke har besteforeldre som vil/kan ta det. Vi hadde ikke barnevakt når vi hadde bare ett barn heller -egentid blir jo som dere selv legger opp familielivet. Mannen har større behov enn meg, så han møter kompiser et par ganger i uken, ofte etter åtte og ihvertfall de to yngste er i seng. Han jobber er del kveld og helg så når han har fri er han gjerne hjemme på ettermiddagen Anonymous poster hash: 56a59...6df Blir litt lettet av å lese. Føler litt på at vi gaper over mer enn hva vi får til. Men det blir vel bra 😃 Anonymous poster hash: 61468...e9d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #39 Skrevet 6. oktober 2016 Gratulerer! Jeg jobber turnus og har tre barn. Mannen min jobber vanlig dagtid og har heldigvis anledning til å flekse litt innimellom. Det er ekstremt travel nå med to skolebarn, lekser og aktiviteter. Glad jeg jobber turnus for da har jeg ialkefall små lommer med tid til meg selv innimellom. Anonymous poster hash: 0e2d3...e84
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #40 Skrevet 6. oktober 2016 Gratulerer! Jeg jobber turnus og har tre barn. Mannen min jobber vanlig dagtid og har heldigvis anledning til å flekse litt innimellom. Det er ekstremt travel nå med to skolebarn, lekser og aktiviteter. Glad jeg jobber turnus for da har jeg ialkefall små lommer med tid til meg selv innimellom. Anonymous poster hash: 0e2d3...e84 Dette vil jo jeg og få, men desto mer på den som er hjemme tenker jeg da. Men godt å høre erfaringer 😊 Anonymous poster hash: 61468...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå