Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Når gir det seg? Babyen er fem mnd, og de siste tre har jeg mistet utrolig mye hår! Blir jo snart skalla! Alt av vitaminer er ok i følge legen. Anonymous poster hash: 92efc...d0e
Mumua Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg mister like mye enda, nå er mini 1 år neste uke. Ser ikke ut på håret! Det begynte for 9 mnd siden så det må jo for pokker roe seg snart.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Glemte å si at jeg ammer masse døgnet rundt fortsatt. Har hormonspiral hvis det skal ha noe å si. Har ikke fått tilbake mensen. Anonymous poster hash: 92efc...d0e
Mumua Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Det utgjør nok ikke så mye. Jeg fikk tilbake mensen forrige uke (AU) og ammer to ganger i døgnet nå. Håret ser virkelig ikke ut så jeg klipte av halvparten forrige uke. Tynt og med pistrete hår som spriker alle veier nå som det vokser ut igjen. Det er jammen herlig alt dette vi må leve med etter å ha fått barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå