Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 ...kaster/gir dere bort klær som blir alt for store eller tar dere vare på alt "i tilfelle dere blir overvektige igjen"?? Jeg har i dag gitt bort til Bymisjonen flere sekker med klær. Har gått ned over 50 kg og tror det var riktig av meg psykologisk å kvitte meg med dette. Men det var jo veldig rart, klær for tusenvis av kroner...men tenker at hvis jeg hadde lagret dette så "tillater" jeg meg selv at jeg kan bli stor igjen. Hva gjør dere? Anonymous poster hash: 3945f...c1d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Gått ned mye 3 ganger. Hver gang har jeg gitt bort eller kasta, og hver gang har jeg lagt på meg... Nå har jeg operert så håper og tror jeg aldri må bruke det igjen så har på nytt gitt bort... Anonymous poster hash: 1a6bb...fb7
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Kvitter meg med det med glede. Anonymous poster hash: 7c0ca...3e3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Kvittet meg med klærne ja, ikke noe å tenke på det. Anonymous poster hash: edc3f...c43
Snuppa09 Skrevet 5. oktober 2016 #5 Skrevet 5. oktober 2016 Husk at kun 3 % klarer å holde vekten når de slanker seg. ( hvis du ikke er operert da)..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #6 Skrevet 5. oktober 2016 Husk at kun 3 % klarer å holde vekten når de slanker seg. ( hvis du ikke er operert da).. Ja husk at overvektige er svake og mindreverdige så at de i de hele tatt tar grep er jo totalt meningsløst. Skjønner ikke hvorfor klesbutikkene i det hele tatt selger klær under str 54, absolutt alle blir jo feite på sikt uansett... Anonymous poster hash: 7c0ca...3e3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #7 Skrevet 5. oktober 2016 Ja husk at overvektige er svake og mindreverdige så at de i de hele tatt tar grep er jo totalt meningsløst. Skjønner ikke hvorfor klesbutikkene i det hele tatt selger klær under str 54, absolutt alle blir jo feite på sikt uansett... Anonymous poster hash: 7c0ca...3e3 Det var jo ikke det hun sa. Hun sa at 3% klarer å holde vekten, og det er nok ikke helt feil. Anonymous poster hash: 1a6bb...fb7
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #8 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg kvittet meg med alt, men gikk opp igjen likevel. Det er nok ikke det om du har klær til å "vokse i" som er avgjørende der. Anonymous poster hash: 664d1...e7a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #9 Skrevet 5. oktober 2016 Ja husk at overvektige er svake og mindreverdige så at de i de hele tatt tar grep er jo totalt meningsløst. Skjønner ikke hvorfor klesbutikkene i det hele tatt selger klær under str 54, absolutt alle blir jo feite på sikt uansett... Anonymous poster hash: 7c0ca...3e3 Jøss, det var da litt av en reaksjon Statistikk lyver ikke, og den sier at over 95% av de som går ned i vekt går opp igjen... Anonymous poster hash: 0e85b...a3d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #10 Skrevet 5. oktober 2016 Og slik dere presenterer det, helt meningsløst å gå ned i vekt fordi man likevel vil gå opp igjen. Likevel: jeg kvitter meg med klærne som er for store, skal være blant de 3 prosentene. Anonymous poster hash: 7c0ca...3e3
TinaK 1990 Skrevet 5. oktober 2016 #11 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg mener å ha lest at psykologisk er det lurt for indre motivasjon å kvitte seg med alle klær som blir for store.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #12 Skrevet 5. oktober 2016 Ja husk at overvektige er svake og mindreverdige så at de i de hele tatt tar grep er jo totalt meningsløst. Skjønner ikke hvorfor klesbutikkene i det hele tatt selger klær under str 54, absolutt alle blir jo feite på sikt uansett... Anonymous poster hash: 7c0ca...3e3 Det er statistikk ikke noe jeg synes.. har ingenting med hvordan overvektige folk er- kun forskningsresultater. - like it or not.. Anonymous poster hash: 6d526...ff9
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #13 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg har gått ned 20-30 kg flere ganger, én gang før jeg ble gravid, og så etter tre graviditeter. Første gang ga jeg bort alt, veldig godt for psyken 😄 Men de andre gangene har jeg jo hatt planer om å bli gravid igjen, så da tok jeg vare på en drl (både mammaklær og ting som passet etter fødsel). Men nå er jeg nok ferdig med å være gravid, og er lettere enn på 7 år, så nå gir jeg bort alt! Føles merkelig, men også godt, å legge bak seg en epoke. Blir dyrt å kjøpe ny garderobe da... Selv om jeg har tatt vare på mye somjeg brukte før jeg fikk barn, så er jo det helt ut og mye jeg ikke ville tatt på meg nå. Anonymous poster hash: 0edac...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå