Gå til innhold

Hva gjør jeg med svigermor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er på besøk og min datter på 10 år skal i dusjen, svigermor trenger seg på for og hjelpe henne i dusjen ( hun dusjer selvstendig og har gjort det siden skolestart) 10 åringen liker og være alene på badet med det respekterer ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier ikke din datter i fra selv til henne da?

Anonymous poster hash: 6233c...62c

Skrevet

Sier ikke din datter i fra selv til henne da?

Anonymous poster hash: 6233c...62c

Jo med som jeg skrev det respekteres ikke!

Skrevet

Du spør om hun også vil ha hjelp når hun dusjer.

Anonymous poster hash: 6e8d9...cac

Skrevet

Hiv svigermor ut fra badet og lås døra!

Anonymous poster hash: d2342...71c

Skrevet

Da setter du foten ned og si at jenta deres ønsker å være alene når hun dusjer!

Anonymous poster hash: 6c4a9...3f7

Skrevet

Da setter du foten ned og si at jenta deres ønsker å være alene når hun dusjer!

Gjorde det hun ble sur og gikk for og mase en gang til på 10 åringen, men heldigvis så gav ikke 10 åringen etter og fikk dusje ifred.

Skrevet

Lås henne inn i garasjen. Legg ut et spor med mokkabønner og bilde av Fredrik Skavlan så lokker du henne nok bort.

Anonymous poster hash: 2b5a4...a6d

Skrevet

Lås henne inn i garasjen. Legg ut et spor med mokkabønner og bilde av Fredrik Skavlan så lokker du henne nok bort.

Tror heller jeg må bruke ett bilde av en eller annen avdanket cowboy fra 60'tallet.

Skrevet

Tror heller jeg må bruke ett bilde av en eller annen avdanket cowboy fra 60'tallet.

Clint Eastwood funker fint!

Skrevet

Gjorde det hun ble sur og gikk for og mase en gang til på 10 åringen, men heldigvis så gav ikke 10 åringen etter og fikk dusje ifred.

La hun bare vær sur. Du og ungen har gjort helt rett :) Himmel og hav, for en dame. Og fortell denne hendelse til mannen din, så får han ta et oppgjør med henne også.

Skrevet

Har dere ikke lås på badedøra? Står hun og hamrer og maser på en låst dør?

Skrevet

Har dere ikke lås på badedøra? Står hun og hamrer og maser på en låst dør?

Vi har lås men 10 åringen liker ikke låse ( ikke at hun trenger det til vanlig)

Så istede for og banke på så gikk bare svigermor rett inn.

Skrevet

Vi har lås men 10 åringen liker ikke låse ( ikke at hun trenger det til vanlig)

Så istede for og banke på så gikk bare svigermor rett inn.

Hvis farmor ikke respekterer et nei fra jenta, synes jeg du skal avtale med jenta at hun gir beskjed til deg når hun vil bruke badet. Så tar du ansvar for å geleide svigermor bort. Støtt jenta di i at ingen, heller ikke slektninger, har lov til å trenge seg på når hun sier nei, og hjelp henne ved å ta støyten om svigermor blir sur. Hun har ikke vondt av å være sur, og jenta di skal slippe å føle at hun må føye seg for å bevare stemningen i huset.

Skrevet

Hadde noen gjort sånn mot 11 åringen her i huset, så hadde hun blitt rasende. Hun vil ikke vise seg naken foran noen. Ufattelig respektløst av svigermor . spør om du skal komme å hjelpe hun i dusjen.

Anonymous poster hash: c5837...206

Skrevet

Da hadde jeg satt opp en liten krok på innsiden av døren hun kunne bruke når svigermor var på besøk

Anonymous poster hash: ea900...5a4
Skrevet

Da hadde jeg satt opp en liten krok på innsiden av døren hun kunne bruke når svigermor var på besøk

Det var lurt. Jeg hadde fortalt svigermor hva kroken var til

Anonymous poster hash: f442d...683

Skrevet

Det var lurt, krok skal opp i dag😊

Skrevet

Jeg tok det opp med svigermor og jeg roste og 10 åringen for at hun sto på sitt og ikke lot noen overkjøre når det kom til henne og jennes kropp.

Skrevet

Lås henne inn i garasjen. Legg ut et spor med mokkabønner og bilde av Fredrik Skavlan så lokker du henne nok bort. Anonymous poster hash: 2b5a4...a6d

Leggut noen kamferdrops også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...