Gå til innhold

Flere som har god effekt av høykarbo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at kroppen min responderer dårlig på de typiske diettene. Men høykarbo virker utmerket for meg.

Spiser mye frukt og grønt. Masse mat som har mye stivelse og komplekse karbohydrater. Mye grovbrød.

Veldig lite fet mat og animalske produkter. Kanskje bare 2-3 dager i uken at jeg spiser kjøtt eller fisk.

Ligger på rundt 2200 kcal daglig og går ned 1 kilo i uken. Synes det er helt sprøtt ettersom jeg tidligere har prøvd 1400 kcal daglig på mer vanlig mat og ikke gått ned noe særlig. Veier nå 62 kilo og skal ned til 55. Har spist slik i 8 uker nå. Så er fornøyd.

Anonymous poster hash: 996a2...b14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags matvarer har mye stivelse og komplekse karbohydrater?

Anonymous poster hash: 79743...df5
Skrevet

Høykarbo fungerer fint på meg også!

Anonymous poster hash: 22cff...6c4

Skrevet

Jeg fungerer godt på  raske karbohydrater (loff, baguetter, lyst brød, pizza, pasta osv) og rødt kjøtt til middag med litt grønnsaker. Droppe sukker og en del fett. Da har jeg ikke vondt i magen, og går ned i vekt

Anonymous poster hash: 8ba3b...2b9
Skrevet (endret)

Nå i høstferien kjører jeg "high carb, high fat og high alcohol"-dietten - føler meg fantastisk! :)

Når jeg kombinerer dette med rikelige mengder rødt kjøtt blir det suksess ...

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Elsker karbohydrater! Går mye i mellomgrovt brød, poteter, pasta (og hvitt brød i helgene) til daglig. Vært slank i alle år

Anonymous poster hash: 43bfc...24e

Skrevet

Jeg går mest ned i vekt med masse trening og masse karbohydrater. Selvsagt de riktige karbohydratene.

Jeg klarer meg ikke uten karbohydrater i hverdagen. Alt det jeg synes er godt har karbohydrater.

Gått med 35 kg på høykarbo. 😊

Anonymous poster hash: 9a877...08e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...