Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Hvor gammel var ditt barn når det fikk egen e-postadresse? Jeg vet at aldersgrensen er 13 år, og det er det jeg forholder meg til foreløpig. Her blir gutten 11 år neste måned, og far som bor et annet sted i landet, sa at han synes han var gammel nok så det kunne bare mamma ordne.... Han har nylig fått et barn, og vil derfor maile bilder. Ser at det kunne vært hyggelig, men tenker at da får han sende de i posten Det jeg egentlig reagerer mest på er at han tar dette med ungen, og ikke meg. Jeg ender opp med å bli den kjipe som sier nei du er for liten..... Anonymous poster hash: 51ed6...3f0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg visste ikke om aldersgrensen. Min fikk da hun var 8. Anonymous poster hash: 04128...d1a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Far kan vel bare maile bildene til din adresse og så viser / gir du dem til gutten Anonymous poster hash: 60e7c...8f1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Ante ikke at det var aldersgrense. Her får de e-postadresse fra skolen når de starter der, altså 5-6 år. Anonymous poster hash: 24359...887
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 Far kan vel bare maile bildene til din adresse og så viser / gir du dem til gutten Anonymous poster hash: 60e7c...8f1 Vet ikke om han ønsker å "skåne" meg. Han gikk i fra meg i fjor etter 22 år sammen, og de ble gravide ganske fort..... Kan også være at han ikke ønsker å dele med meg, eller at han ønsker å gi sønnen vår privatliv. HI Anonymous poster hash: 51ed6...3f0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Ante ikke at det var aldersgrense. Her får de e-postadresse fra skolen når de starter der, altså 5-6 år. Anonymous poster hash: 24359...887 Rart at ikke skolen gir e-postadresse til foreldrene ved den alderen, ungene er altfor små når de er 5-6 år Anonymous poster hash: 51ed6...3f0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #7 Skrevet 4. oktober 2016 Her fikk vel yngste når hun var 4 år. Vi ordnet på mailkontoen vår slik at de fikk en som var på kontoen vår. (Faren som har odnet så jeg aner ikke helt hvordan det fungerer) Vi får overstyrt, kommet inn og igrunn gjort alt selv om hun har og bruke den som en helt vanlig mail. Her får ungene egen mail når de starter på skolen, de får en skolemail. De bruker mye data på skolen, så dette lærer de veldig raskt. Anonymous poster hash: a0df0...f75
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 Alle mine har jeg laget til da de fylte to. De har da blitt Eurobonusmedlem og da må de ha egen innlogging. Men de bruker jo ikke mailen selv ennå, hvor eldste er sju. Anonymous poster hash: e603f...d81
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. oktober 2016 #9 Skrevet 4. oktober 2016 Begge mine barn fikk mailadresse når de var veldig små, vi har alle samme adresse bare forskjellig på starten. De får også mailadresse på skolen når de starter. Men har ikke barnet ditt mobil? For da kan jo pappaen bare sende MMS..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #10 Skrevet 4. oktober 2016 Begge mine barn fikk mailadresse når de var veldig små, vi har alle samme adresse bare forskjellig på starten. De får også mailadresse på skolen når de starter. Men har ikke barnet ditt mobil? For da kan jo pappaen bare sende MMS.. Han har sendt bilder på mobil, men far tar mye bilder med kamera så han vil sikkert sende noen av dem. Kjenner vel egentlig at e-posten ikke er hovedproblemet, men det faktum at han bestemte at jeg skulle ordne dette uten at han en gang konfererte med meg først....Han er ikke akkurat dad of the year i utgangspunktet... HI Anonymous poster hash: 51ed6...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå