Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Hva er det for noe med mannfolk altså?? Her dater jeg en mann og vi møtes veldig gjenvlig og sier jeg er en del av fremtiden hans osv. Han er den som er mest på og gleder seg hele tiden til å møte meg og sier det er helt nydelig å tilbringe tid med meg og alt er så lett. Så plutselig begynner han å tenke. Da må jeg være tålmodig, men det har ingentkng med meg å gjøre. Men da er jo alle planene vi har lagt på is. Har opplevd det før og er jo bare ett tidspunkt før det er over. Men siden han trekker seg unna blir jeg mer på. Føler meg utrolig såra egentlig. Vi har ikke hatt sex men kun tafset. Så har det plutselig skjedd så mye i livet mitt som jeg kunne ønske jeg kunne prate med han om men nå er jeg redd for å si noe. Hvem sier at man plutselig må tenke og er usikker osv men har ingentkng med meg å gjøre og skal garantert se meg igjen men blir helt kald. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal angripe det Anonymous poster hash: c1dc8...6f3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Hvor lenge har du møtt han? Anonymous poster hash: 0a225...ab1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Hvor lenge har du møtt han? Anonymous poster hash: 0a225...ab1 3 uker og det er alltid han som spør Anonymous poster hash: c1dc8...6f3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 3 uker er ikke lenge. Hadde jeg ville forsatt forholdet hadde jeg tatt en prat med han, og jeg hadde hatt sex med han😉 Anonymous poster hash: 0a225...ab1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 Altså, 3 uker!!!! Anonymous poster hash: 559c8...2bc
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Da begynner du å date noen andre. 😉 3 uker er absolutt ikke lenge. Det er jo det som er så bra med å date, dere er jo ikke kjærester. Anonymous poster hash: c5f52...7ab
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #7 Skrevet 4. oktober 2016 Da begynner du å date noen andre. 😉 3 uker er absolutt ikke lenge. Det er jo det som er så bra med å date, dere er jo ikke kjærester. Anonymous poster hash: c5f52...7ab Er ikke lenge nei men pratet lenge før da så føler vi var mye lenger. Men det som gjør meg frustrert er alt som er bullshit. Vanskelig å sile hva man skal tro på. Har opplevd så mye dritt de siste årene at nå gir jeg opp. Lover meg selv å ikke bli følelsesmessig involvert og klarte det til dels nå før plutselig det var brått stopp Anonymous poster hash: c1dc8...6f3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 Da begynner du å date noen andre. 😉 3 uker er absolutt ikke lenge. Det er jo det som er så bra med å date, dere er jo ikke kjærester. Anonymous poster hash: c5f52...7ab Kan fint være kjærester etter 3 uker. Anonymous poster hash: 0a225...ab1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #9 Skrevet 4. oktober 2016 Kan fint være kjærester etter 3 uker. Anonymous poster hash: 0a225...ab1 Joda. Men nå var jo ikke hi det siden hun skrev at de kun datet. Det er jo det som er positivt med å date da. Da finner man jo ut en del om personen før man faktisk blir kjærester. Anonymous poster hash: c5f52...7ab
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #10 Skrevet 4. oktober 2016 Joda. Men nå var jo ikke hi det siden hun skrev at de kun datet. Det er jo det som er positivt med å date da. Da finner man jo ut en del om personen før man faktisk blir kjærester. Anonymous poster hash: c5f52...7ab Finner ut like mye som kjærester. Nå tenkte han fremtid med henne. Anonymous poster hash: 0a225...ab1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #11 Skrevet 4. oktober 2016 Finner ut like mye som kjærester. Nå tenkte han fremtid med henne. Anonymous poster hash: 0a225...ab1 Er vel greit å være litt sikker før man faktisk blir sammen. Det vet jeg av erfaring😉 og hvorfor så hastverk. Og naivt å tro at noen tenker fremtid med deg etter tre uker og man ikke har hatt sex meddeg.ja han kan selvfølgelig tenke det der og da, men om det blir sånn er en helt annen sak. Dette fikk jo og hi erfare. Anonymous poster hash: c5f52...7ab
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #12 Skrevet 4. oktober 2016 Er vel greit å være litt sikker før man faktisk blir sammen. Det vet jeg av erfaring😉 og hvorfor så hastverk. Og naivt å tro at noen tenker fremtid med deg etter tre uker og man ikke har hatt sex meddeg.ja han kan selvfølgelig tenke det der og da, men om det blir sånn er en helt annen sak. Dette fikk jo og hi erfare. Da har vi motsatt erfaring. Anonymous poster hash: c5f52...7ab Anonymous poster hash: 0a225...ab1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #13 Skrevet 4. oktober 2016 Min erfaring er at det aldri blir noe varig med menn som får akutt kalde føtter og må tenke seg om. Min erfaring er at disse mennene er redd for sterke følelser og at de derfor får hetta når de møter noen de kan få virkelig dype følelser for. En mann som er oppriktig interessert i noe mer vil ikke trekke seg unna på den måten. Anonymous poster hash: 859c2...8a8
MammantilNurket Skrevet 4. oktober 2016 #14 Skrevet 4. oktober 2016 Kanskje han bare har funnet ut at han ikke er så interessert likevel?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #15 Skrevet 5. oktober 2016 Anonymous poster hash: 0a225...ab1 Da har du vært heldig 😊 Anonymous poster hash: c5f52...7ab
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #16 Skrevet 5. oktober 2016 Hva er det for noe med mannfolk altså?? Her dater jeg en mann og vi møtes veldig gjenvlig og sier jeg er en del av fremtiden hans osv. Han er den som er mest på og gleder seg hele tiden til å møte meg og sier det er helt nydelig å tilbringe tid med meg og alt er så lett. Så plutselig begynner han å tenke. Da må jeg være tålmodig, men det har ingentkng med meg å gjøre. Men da er jo alle planene vi har lagt på is. Har opplevd det før og er jo bare ett tidspunkt før det er over. Men siden han trekker seg unna blir jeg mer på. Føler meg utrolig såra egentlig. Vi har ikke hatt sex men kun tafset. Så har det plutselig skjedd så mye i livet mitt som jeg kunne ønske jeg kunne prate med han om men nå er jeg redd for å si noe. Hvem sier at man plutselig må tenke og er usikker osv men har ingentkng med meg å gjøre og skal garantert se meg igjen men blir helt kald. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal angripe det Anonymous poster hash: c1dc8...6f3 Tre uker er jo ingenting. Du kan ikke snakke om "jevnlig" når dere traff hverandre i går, og du kan framfor alt ikke snakke om framtid sammen. Anonymous poster hash: 08e06...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå