Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Vil først si at jeg vet jeg er utrolig heldig som er født i Norge med de fordelene det fører med seg Men nav, for et tungrodd system! Jeg tar en utdannelse nå, som gjør at jeg får kommet meg ut i jobb. Har søkt om os da jeg er enslig forsørger, og tillegsstønader. Fikk i august varsel om saksbehandlingstid: innen 1.okt. I går ringte jeg og lurte på hva som skjer, da eg ikke har fått noe vedtak ennå, de sendte purring til forvaltningen. I dag får jeg ny saksbehandlingstid: innen to mnd. Det burde jo ikke være mulig? I verste fall kan de jo bare gjøre det samme igjen om to mnd.. Hadde vært veldig greit å vite hva man har å rutte med i måneden. I tillegg har ikke far betalt bidrag på en stund, men der tar det også tid før de gjør noe, ble forespeilet desember/januar som første mulig mnd jeg kunne forvente penger fra ham, og det skjer jo bare om arbeidsgiver går med på å trekke i lønn. Uff, det her er virkelig ikke min tid kjenner jeg Noen som har opplevd det samme med forskjøvet behandlingstid? Jeg ringte Nav forrige uke, da sa de at alt lå klart til behandling, og at det ville bli gjort før helgen som var. Anonymous poster hash: c920c...eb6
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Vil først si at jeg vet jeg er utrolig heldig som er født i Norge med de fordelene det fører med seg Men nav, for et tungrodd system! Jeg tar en utdannelse nå, som gjør at jeg får kommet meg ut i jobb. Har søkt om os da jeg er enslig forsørger, og tillegsstønader. Fikk i august varsel om saksbehandlingstid: innen 1.okt. I går ringte jeg og lurte på hva som skjer, da eg ikke har fått noe vedtak ennå, de sendte purring til forvaltningen. I dag får jeg ny saksbehandlingstid: innen to mnd. Det burde jo ikke være mulig? I verste fall kan de jo bare gjøre det samme igjen om to mnd.. Hadde vært veldig greit å vite hva man har å rutte med i måneden. I tillegg har ikke far betalt bidrag på en stund, men der tar det også tid før de gjør noe, ble forespeilet desember/januar som første mulig mnd jeg kunne forvente penger fra ham, og det skjer jo bare om arbeidsgiver går med på å trekke i lønn. Uff, det her er virkelig ikke min tid kjenner jeg Noen som har opplevd det samme med forskjøvet behandlingstid? Jeg ringte Nav forrige uke, da sa de at alt lå klart til behandling, og at det ville bli gjort før helgen som var. Anonymous poster hash: c920c...eb6 Kan virkelig arbeidsgiver nekte å trekke i lønn? Anonymous poster hash: db543...7ae
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Kan virkelig arbeidsgiver nekte å trekke i lønn? Anonymous poster hash: db543...7ae De kan velge å trenere, de vil etterhvert bli nødt til å trekke, men de kan dra det ut ganske lenge..helt idiotisk, men sånn er det. Har lyst til å sladre til samboeren hans, men får meg ikke til å bli så barnslig Anonymous poster hash: c920c...eb6
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 De kan velge å trenere, de vil etterhvert bli nødt til å trekke, men de kan dra det ut ganske lenge..helt idiotisk, men sånn er det. Har lyst til å sladre til samboeren hans, men får meg ikke til å bli så barnslig Anonymous poster hash: c920c...eb6 Ingen som vet ang saksbehandlingstid? Anonymous poster hash: c920c...eb6
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2016 #5 Skrevet 5. oktober 2016 Ta studielån og skaff deg en ekstrajobb slik som vi andre må gjøre for å få endene til å møtes 👍🏼 Anonymous poster hash: adc6c...579
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå