Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Vi har inntekt 1,1 huslån på 2,6 og vurderer å kjøpe hytte til 2 mill. Har ikke billån, er det galskap? Vil høre fra noen som har omtrent det samme. Har ca 200 000 i egen kapital Anonymous poster hash: c2137...1bb
Mamma til 2 søte Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg personlig hadde ikke gjort det. Vi har 3,2 i lån og ser faktisk at det krymper. Det er deilig 😊 Om (når) renta stiger kommer vi til å klare oss veldig bra i motsetning til mange andre.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Vi har litt mer inntekt, mindre lån, men eier både hus og hytte pluss to nye biler. Så jeg hadde ikke gjort det. Når det er sagt,er vi i førtiårene. Anonymous poster hash: 9ea71...c59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå