Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 ...Når du for første gang besøker noen. Hva er det første du legger merke til mtp interiør? Hva forteller interiøret om den/de som bor der? Anonymous poster hash: cc763...6d9
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Bryr meg overhodet ikke om hvordan andre har det hjemme, når det kommer til stil og interiør.. Folk liker forskjellige ting! Men jeg er nok ganske alene om å tenke slik har jeg erfart.. Anonymous poster hash: 432e0...470
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Det første jeg legger merke til er nok lukt. Ikke om det ikke er noen spesiell lukt, men om det lukter ekstra godt eller vondt. Så legger jeg merke til det om det er møkkete. Dyrehår er særlig iøyenfallende. Til slutt ser jeg stil. Anonymous poster hash: 9540e...ce0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Om det er helt strigla eller ei. Blir alltid så letta når jeg kommer hjem til folk som har det sånn passe kaotisk! Anonymous poster hash: 13e4a...c6c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 Atmosfæren. Om det er veldig interiørmagasinaktig eller veldig hardt i stilen (fargeløst, mye betong, glass og metall, persienner og bare sånne pynteting som går for å være moderne akkurat nå) så blir jeg litt anspent og blir automatisk redd for å gjøre noe feil. Min personlige erfaring er at folk som har slike hjem ofte er ganske kontante og lite rund i kantene. I tillegg har de gjerne strenge rutiner på oppdekking/avrydding og slikt som de selv tar som en selvfølge. Da er det fort gjort å gjøre noe så man føler seg dum. Litt rot og ting som eieren tydeligvis setter pris på selvom det ikke er moderne får meg til å slappe av. Uansett stil forøvrig. Anonymous poster hash: 79c87...389
Fandens Oldemor Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Om det er rent, og om jeg ser noe jeg liker. Alle har noe pent eller spennende, og slikt liker jeg å se på.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #7 Skrevet 4. oktober 2016 Lukt og om det er rent. Interiør bryr jeg meg ikke så mye om, men jeg føler meg mer hjemme i hus der det vises at det bor folk enn i hus som ser ut som et kataloghjem. Anonymous poster hash: 51fd4...b04
Luksusdyret Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 Har ikke peiling på eller interesse for interiør i det hele tatt. Så legger ikke merke til noe sånt. Eller jo, overdreven bruk av bokstaver overalt a la "home", "love" og masse skilt med "kloke ord" på veggene signaliserer for meg at folk som bor i huset er ganske harry.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #9 Skrevet 4. oktober 2016 Lukt, og om det er rent. Trenger ikke være veldig ryddig, men bør være rent i teriøret bryr meg lite. Tenker at de fleste kjøper vel utfra hva de har, så noen har dyre fancy ting, andre ikke. Legger nok merke til om det er hjemmekoselig, det bør det være. Anonymous poster hash: d5f8f...f44
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #10 Skrevet 4. oktober 2016 Bryr meg overhodet ikke om hvordan andre har det hjemme, når det kommer til stil og interiør.. Folk liker forskjellige ting! Men jeg er nok ganske alene om å tenke slik har jeg erfart.. Anonymous poster hash: 432e0...470 Da er vi to Jeg er nok mer opptatt at det ikke lufter 'stramt' hos folk. Anonymous poster hash: 4eed7...213
*Miss Marple* Skrevet 4. oktober 2016 #11 Skrevet 4. oktober 2016 Om det er koselig. Jeg liker de fleste hjem jeg har vært i, tror jeg.
Anyne Skrevet 4. oktober 2016 #12 Skrevet 4. oktober 2016 Om det er koselig. Jeg liker de fleste hjem jeg har vært i, tror jeg. Samme her! De fleste hjem har sin sjarm.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #13 Skrevet 4. oktober 2016 Da er vi to Jeg er nok mer opptatt at det ikke lufter 'stramt' hos folk. Anonymous poster hash: 4eed7...213 Mente selvsagt ikke lufter, men lukter Autokorrekt på mobilen az.... Anonymous poster hash: 4eed7...213
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #14 Skrevet 4. oktober 2016 Har ikke peiling på eller interesse for interiør i det hele tatt. Så legger ikke merke til noe sånt. Eller jo, overdreven bruk av bokstaver overalt a la "home", "love" og masse skilt med "kloke ord" på veggene signaliserer for meg at folk som bor i huset er ganske harry. Spesielt når man vet at det ikke er spesielt mye love i heimen Anonymous poster hash: c51dc...ce8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #15 Skrevet 4. oktober 2016 Nesten alt har sin sjarm, men lukter det røyk, da nytter det ikke samme hvordan resten ser ut. Anonymous poster hash: 5732b...d19
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #16 Skrevet 4. oktober 2016 ...Når du for første gang besøker noen. Hva er det første du legger merke til mtp interiør? Hva forteller interiøret om den/de som bor der? Anonymous poster hash: cc763...6d9 Ikke akkurat interiør, men om de har bøker, mengde bøker og hva slags bøker. Anonymous poster hash: ca04a...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå