Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Sendte mail for noen dager siden til kontaktlærer, ang en fridag i morgen (Halv skoledag) Hun har ikke svart. Må vel da bare ringe henne i friminuttet? Leste på skolens nettsider at fridager inntil 3 dager søker til lærer, utover dette mp det søkes permisjon. Men de godkjenner vel fri da, vil jeg tro? Hun skal reise bort i morgen siden det er høstferie fra torsdag. Har ingen fravær fra før. Er det bare å si "XX kommer ikke på skolen i morgen" eller bør jeg spørre om det er GREIT at hun tar sge litt fri? Anonymous poster hash: a447b...2b0
Optatium Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg leser Mail, men vi sliter voldsomt med mailsystemet for tiden på vår skole. Ta en telefon og forklar situasjonen. Søk om fri (skriv i meldingsboka feks), det burde ikke være noe problem.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Nei, de pleier å undervise. Sorry, måtte bare Anonymous poster hash: 8adf1...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå