Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Var på NRK nylig https://www.google.no/search?q=draumehjem+dome&client=ms-android-huawei&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj1s9-a38DPAhXBlCwKHUwkAcoQ_AUIBygB&biw=360&bih=524#tbm=isch&q=dome+hus&imgrc=WtXmhDCzDjCD0M%3A Anonymous poster hash: a4972...a3c
Fandens Oldemor Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Artig prosjekt, og romsligere enn jeg trodde. Men så ser det veldig upraktisk ut, og glassbyggerstein i en slik bolig burde være forbudt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Hvordan er det upraktisk tenker du? Og liker du ikke glassbyggerstein? Jeg synes det var veldig stilig, kunne gjerne hatt et slikt selv. Anonymous poster hash: a4972...a3c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Artig prosjekt, og romsligere enn jeg trodde. Men så ser det veldig upraktisk ut, og glassbyggerstein i en slik bolig burde være forbudt. Hvorfor burde det være forbudt med glassbyggerstein i akkurat en slik bolig? Anonymous poster hash: 8ef48...5e1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 Artig tanke, men ikke noe jeg kunne tenke meg selv. Utseendemessig syns jeg ikke det var fint. Anonymous poster hash: 058a5...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå