Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Har ny sofa siden forrige barn og jeg vet at den vil være håpløs å sitte og amme i. Trenger tips til en god (og gjerne pen) stol som er velegnet til amming. Skal selvsagt beholde den etter ammeperioden, så den kan ikke være grusom å se på. :-) Hvilken stol ammet du i? Har du ellers tips til stoler som kan være gode å amme i? Link/bilde? Anonymous poster hash: a66b4...8b2
Mostly Harmless Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Ikke helt det du er ute etter, men jeg syntes det var strålende å amme i en sånn der grusom, monstrøs recliner. Den er jo ikke noe smykke akkurat, men den er fortsatt den beste stolen i huset der den står litt sånn halvveis gjemt i et hjørne i stua så vi kan late som om vi ikke ser den...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Hva er det som gjør at sofaen ikke kan brukes? Jeg har veldig stor sofa uten armlener, så jeg støtter opp med pute når jeg ammer. Enkelt og billig. Anonymous poster hash: c592f...97c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Hva er det som gjør at sofaen ikke kan brukes? Jeg har veldig stor sofa uten armlener, så jeg støtter opp med pute når jeg ammer. Enkelt og billig. Anonymous poster hash: c592f...97c Fordi den er håpløst vond å sitte i. Altfor dype seter slik at jeg ikke får støtte for beina og kun et armlene som er altfor lavt. Allverdens puter kan ikke gjøre den sofaen egnet for amming, dessverre. Anonymous poster hash: a66b4...8b2
TPK Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/00305614/
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Denne har vi http://www.ekornes.no/stressless-hvilestoler/stressless-skyline/skyline-signature Anonymous poster hash: 2a81c...09d
Mononoke Skrevet 4. oktober 2016 #7 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg har en sjøstygg recliner som har gyngefunksjon, og som får fotstøtten vippet ut og kan lenes helt tilbake i liggende stilling. Jeg hadde en slik en under ammeperioden, og den var helt fantastisk til det formålet. Man blir sykt trøtt når man ammer, da passet det fint å bare vippe seg tilbake. Jeg sovna ofte i den stolen dr, men babyen liggende oppå meg. Så nå når jeg er gravid igjen, letet jeg bevisst etter en lignende stol. Den gamle var ødelagt og ble kastet. Vi fant en stol som ble gitt vekk gratis, og den er super god nå når jeg er gravid også. Den er så god at jeg tviler på at vi blir å kaste den etter ammeperiode. Selv om den er mindre fin.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 Takk for tips, vil gjerne ha flere! Anonymous poster hash: a66b4...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå