Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Er det noen av dere bakeglade damer som har forslag til noen skikkelig gode kaker som kan bakes pĂ„ forhĂ„nd og fryses (med eller uten krem/glasur), sĂ„ man slipper Ă„ bake seg ihjel rett fĂžr bursdag? Selv kommer jeg bare pĂ„ langpanne sjokoladekake, eplekake og gulrotkake, og vil veldig gjerne hĂžre deres favoritter! đđ  Anonymous poster hash: 53b98...d9b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Iskake (en slags ostekake). Brownies. Cake-pops. Muffins. Pavlova-bunnen kan lages i forveien og lagres i kjĂžkkenskapet. Â Anonymous poster hash: 85252...1ac
Optatium Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Gulrotkaken i langpanne fra det sĂžte liv er fantastisk god og kan bakes og pyntes ferdig fĂžr den fryses.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Suksessterte SukkerbrÞd (til blÞtkake) GjÊrbakst Sjokoladecookies Kransekakestenger   Anonymous poster hash: 875da...2fd
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 DENNE MĂ DU BARE PRĂVE Jeg fryser den med alt utenom pisket flĂžte og bĂŠrene. Det slenger jeg pĂ„ nĂ„r jeg tar den opp, tiner pĂ„ et blunk. Jeg pleier Ă„ fĂžlge oppskriften til langpanne, men har den i to runde springformer sĂ„ har jeg to kaker. Denne forsvinner alltid fĂžrst.  https://fruhaaland.com/2016/01/16/festkake/#more-1476  Anonymous poster hash: 553c0...2f5
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Denne er god! http://www.detsoteliv.no/oppskrift/bringebaeriskake  Anonymous poster hash: b179a...100
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #7 Skrevet 4. oktober 2016 Tusen takk for forslagene, alle sammen! đ Her skal det bakes! Â HI Â Anonymous poster hash: 53b98...d9b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 Gulrotkaken i langpanne fra det sÞte liv er fantastisk god og kan bakes og pyntes ferdig fÞr den fryses. à ja!! Den er bare sÄÄÄÄ god!!! Stor favoritt her hjemme!!!  Anonymous poster hash: b919d...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ