Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Kanskje litt tidlig på morgen for noen men jeg må bare spørre Jeg opplever alltid vondt hvis mannen prøver å ta meg bakfra, det er akkurat som om at han støtter borti en vegg, (skjedeveggen kanskje) skikkelig vondt og ingen nytelse for min del Prøvde bakfra stående for så den vanlige misjonær etterpå ( siden bakfra fungerer tydeligvis ikke) og da var det som om at han dytter borti veggen en stund før den går tilbake og alt kjennes "normalt" ut der nede :/ Mannen merker dette også, akkurat som om at han støter borti noe inni der Noen andre som opplever det samme? Er det mer "trening" som skal til, eller er det bare slik det er for noen kanskje? Anonymous poster hash: 7e6e1...ffb
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Livmortappen. Det er dritvondt! Anonymous poster hash: c2607...ff8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Livmortappen. Det er dritvondt!Anonymous poster hash: c2607...ff8 er det den vi kjenner? Fysj ja, det er iallefall ikke nytelse Anonymous poster hash: 7e6e1...ffb
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Det er så vondt det 😳 Men om jeg er super kåt, så kan det en sjelden gang gå uten å gjøre vondt. Men tør liksom ikke å prøve så ofte, pga det gjør så mye oftere vondt enn ikke vondt. Anonymous poster hash: d6f6a...c91
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 Kan høres ut som det er avføring langt nede i tarmen. Det kan være smertefullt ved sex. Anonymous poster hash: 1f1ea...0b4
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Kan også være at du har spenninger i bekkenbunnmuskulaturen. Ta en titt på denne linken og gå inn på pjecer og så stræk smærterne væk: http://birthebonde.dk/pjecer/ Denne siden er bra for de som sliter med lekkasjeproblematikk også. Anonymous poster hash: b035c...035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå