Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg har søkt om AAP og dermed stoppet de dagpengene mine. Ser på sidene til NAV at saken er ferdigbehandlet men står ingen steder noe om hva utfallet ble. Nå har jeg mesteparten av dagen i går gått rundt med en vond klump i maven, knapt nok sovet i natt og vet at klumpen kommer til å vokse seg større ut over dagen i dag. Har en vond følelse av at jeg ikke kommer til å få AAP selv om lege, psykolog og fysio mener jeg bør ha det. Har heller ikke råd til å gå så lenge uten penger inn på konto heller, så vet ikke hva jeg skal gjøre om det blir avslag. Neste uke skal jeg begynne på testing av arbeidsevnen min, men får jeg ikke noe penger har jeg ikke muligheten til å komme meg dit. Har rett og slett ikke råd til å fylle drivstoff på bilen. Kollektivt går ikke da jeg ikke klarer å gå til bussen og det er også et godt stykke og gå fra bussholdeplassen til arbeidsstedet. Jeg vet ikke om jeg vil prøve å ringe NAV for å få svaret via tlf., redd jeg skal gå rett i kjelleren. Er så sliten, engstelig og møkk lei av å ha levde med smerter i årevis. Jeg prøver å ta kontroll over smertene mine, men det er ikke lett. Får sterke smertestillende som slår meg ut om natta, normalt sett. Hva gjør jeg om NAV sier nei til AAP, klage eller søke om gjenopptagelse av dagpenger? Jeg er normalt sett en veldig sterk person, men nå den siste tiden tar jeg oftere til tårene når jeg er alene. Er så sliten og lei av smerter, lei av trøbbel i familien, egentlig vil jeg bare være i fred og ha et rolig smertefritt liv. Anonymous poster hash: a7465...dc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå