Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Har en gutt på 5 mnd som er avhengig av smokk for å sove, og som regel når den dette ut ila natten sover han videre, 'en noen ganger må den pakkes inn igjen om han blir urolig. Nå har han en periode der han tar den ut selv, og blir hysterisk etterpå. Når smokka pakkes inn begynner å famle med hendene før han finner smokka og drar den ut. Han begynnner å hyle og jeg pakker den inn igjen, og 5 sek senere er den ute igjen. Jeg blir sprø snart for vi lan holde på slik i en time før han sovner igjen, og slik går det hele natten. Det virker som jo trøttere han er, jo værre blir han på dette. Hva gjør jeg? Får aldri sove om natten! Anonymous poster hash: 15bd1...202
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Helt normalt. Mine har vært der alle sammen. Det tar ikke lang tid før han mestrer å putte den inn selv. Vi hadde vel fem smokker strategisk plassert i en glorie rundt hodet deres. Da fikk de alltid tak i en. Rent nysgjerrig spørsmål, hvor i lande kommer du fra? Aldri hørt uttrykket "pakke den inn" om å putte smokken i munnen. 😊 Anonymous poster hash: cd6e0...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå