Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Tja. Har ikke fått skikkelig oversikt enda Anonymous poster hash: af55c...f8b
LillaFrue Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Bytta akkurat kanal. Han ekle fyren fra Tønsberg ødela hele greia. Æsj!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Bytta akkurat kanal. Han ekle fyren fra Tønsberg ødela hele greia. Æsj! Hvem var det, han Lasse (?)? Han var irriterende.... Anonymous poster hash: 3db34...b69
Ditalen Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2016 Må jo han en Lasse. Liker at det blir litt intriger. Lover godt for underholdningens del
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #7 Skrevet 4. oktober 2016 Tror Lasse har lyst til å være en intrigemaker, men at han kommer til å overraske som en særdeles sympatisk type. Det lyser lang vei at han egentlig er en fin fyr. For min del har jeg fått mer sansen for Anno - fordi der er det ingen intriger.. Anonymous poster hash: 268eb...b5d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 Lasse ER en fin fyr. Husk nå på at dette er spill da... Anonymous poster hash: dcd8c...940
LillaFrue Skrevet 4. oktober 2016 #9 Skrevet 4. oktober 2016 Tror Lasse har lyst til å være en intrigemaker, men at han kommer til å overraske som en særdeles sympatisk type. Det lyser lang vei at han egentlig er en fin fyr. For min del har jeg fått mer sansen for Anno - fordi der er det ingen intriger.. Anonymous poster hash: 268eb...b5d Det lyste ikke inn i stua mi, for å si det slik! Ekkel, arrogant og "tøff i trynet" lyste det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå