Gå til innhold

Noen her som går på AAP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere gjort det, og er det håp om å komme tilbake i jobb? Har dere beholdt jobben deres etter sykemelding/i løpet av aap. Hvis ikke, når mistet dere den?

Jeg går på AAP nå, og det jeg er mest redd for, er å miste jobben min. Så jeg lurer på hvor vanlig det er å miste den?

Anonymous poster hash: 1565e...c1b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært på AAP i 5 år nå, kontrakten min med jobb gikk ut etter 1 år med sykemelding så den mistet jeg naturligvis. Men det var uansett ikke håp om å klare å jobbe videre der, jeg var alvorlig syk i 4 år. Nå er jeg i ferd med å omskolere meg via AAP og med riktig jobb så kan jeg kanskje klare opp mot 80% selv med to kroniske sykdommer :) Er blitt i veldig god form nå og har skikkelig troa :) 

Anonymous poster hash: f2b01...b6b
Skrevet

Går 5 året på Aap. Er under omskolering og tar utdanning innenfor noe annet enn jeg jobbet med før. Håper å komme tilbake i arbeid, men er forberedt på at det kanskje ikke går.

Anonymous poster hash: c2b26...937

Skrevet

Jeg har gått på aap i snart 5 år.

Har fremdeles stillingen min, den står som "fryst" på en måte og jeg er velkommen tilbake

Men her går det dessverre mot ufør nå, og da kommet jeg selvfølgelig til å si opp stillingen min

Anonymous poster hash: 0ec02...b29

Skrevet

Jeg har vært på aap i nesten to år, mistet jobben før jeg havnet der pga ett år som sykemeldt først.

Jeg kommer nok ikke tilbake i jobb, har flere kroniske diagnoser som alle vil forverres med tiden. Pga at ikke alt er ferdig utredet så skal det ikke søkes uføre enda, men har ikke møtt en lege som mener jeg skal bli fungerende nok til å kunne jobbe, dessverre.

Anonymous poster hash: 1979f...4cb

Skrevet

Jeg har snart gått tre år på AAP. Har ikke noen jobb å gå tilbake til, men det er ikke så farlig siden jeg har et yrke som gjør det forholdsvis enkelt å gå tilbake, også gradert. Slik sett er jeg heldig - må bare bli frisk nok til å greie det.

Det som er langt verre er at årene nå går og det skjer ikke noe. Jeg settes kun opp på kontrolltime en gang i halvåret på sykehuset, de gjør ikke noe for å finne ut hva som feiler meg lenger, selv om prøvene er patologiske. De har ikke kunnskapen om dette, og gjør derfor ikke noe.

Anonymous poster hash: 59e0e...f4f
Skrevet

Aap på andre året. Jeg mister jobben om seks mnd, har da vært på aap i 1,5 år. Jeg tror ikke jeg får kommet tilbake til den jobben innen den tid.

Anonymous poster hash: cd125...110

Skrevet

Vært på AAP snart 4 år og mistet jobben ja.. forferdelig vondt, føltes som kjærlighetssorg, men jeg er ikke frisk nok til å jobbe 😥går nok mot ufør 😭😔

Anonymous poster hash: 83013...e99

Skrevet

Er på mitt 6 år med aap og før det var jeg flere år på attføring.

Jobben kunne jeg ikke jobbe i lenger.

Prøvde meg på omskolering, men måtte gi opp det også. Sykdommen fortsetter å forverre seg og nå er det uføresøknad neste :(

Anonymous poster hash: 8bb1a...780

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...